СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФІТНЕС-ТРЕНЕРІВ В УКРАЇНІ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФІТНЕС-ТРЕНЕРІВ В УКРАЇНІ
MAIN TRENDS AND PROBLEMS OF FORMING STANDARD OF HIGHER EDUCATION OF FUTURE FITNESS TRAINERS IN PEDAGOGICAL THEORY СТАНОВЛЕНИЯ СИСТЕМЫ ВЫСШЕГО ФИЗКУЛЬТУРНОГО ОБРАЗОВАНИЯ БУДУЩИХ ФИТНЕС-ТРЕНЕРОВ В УКРАИНЕ |
|
Creator |
Vasylenko, Maryna N.
|
|
Subject |
фітнес-тренер; вища освіта; вищий навчальний заклад; професійна підготовка; фізична культура і спорт
fitness trainer; higher education; higher educational establishment; vocational training; physical сulture and sport фитнес-тренер, высшее образование; высшее учебное заведение; профессиональная подготовка; физическая культура и спорт |
|
Description |
У статті представлено сучасні тенденції реформування вищої фізкультурної освіти в контексті загальносвітової освітньої політики (глобалізація, інтернаціоналізація, європеїзація). Зазначено основні ризики та переваги входження вітчизняної фізкультурної освіти у європейський простір. З’ясовано, щопрофесійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах стала предметом обмеженої кількості досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. У більшості випадків автори обмежуються рамками одного з компонентів такої підготовки.Зроблено висновок про необхідність розробки теоретичних та методичних засад професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах.
The article presents modern trends of higher physical education reform in the context of global education policy (globalization, internationalization, Europeanization). The main risks and benefits of entering of national physical education into the EU are indicated in the article. It was found that training of future fitness trainers in higher education was the subject of a limited number of researches by domestic and foreign scientists. In most cases, authors confine themselves to one of a component of this training. The conclusion is that it is necessary to develop theoretical and methodological foundations for future fitness trainers' training in higher education. В статье представлены современные тенденции реформирования высшего физкультурного образования в контексте общемировой образовательной политики (глобализация, интернационализация, европеизация). Указаны основные риски и преимущества вхождения отечественной физкультурного образования в европейское пространство. Выяснено, что профессиональная подготовка будущих фитнес-тренеров в высших учебных заведениях стала предметом ограниченного количества исследований отечественных и зарубежных ученых. В большинстве случаев авторы ограничиваются рамками одного из компонентов такой подготовки. Сделан вывод о необходимости разработки теоретических и методических основ профессиональной подготовки будущих фитнес-тренеров в высших учебных заведениях. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-11-08
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/400
10.28925/2312-5829.2016.3.3042 |
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3(15) (2016); 30-42
Educological discourse; № 3(15) (2016); 30-42 Освитологичный дискурс; № 3(15) (2016); 30-42 2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/400/337
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/400/153 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 |
|