ANALYSIS EDUCATIONAL PROGRAMS AND MODELS OF ECONOMIC TRAINING IN UKRAINE
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ANALYSIS EDUCATIONAL PROGRAMS AND MODELS OF ECONOMIC TRAINING IN UKRAINE
АНАЛИЗ УЧЕБНЫХ ПРОГРАММ И МОДЕЛЕЙ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ЭКОНОМИЧЕСКОГО ОТРАСЛИ В УКРАИНЕ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ТА МОДЕЛЕЙ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ |
|
Creator |
Zagorodnya, Alla A.
|
|
Subject |
economic education; education; professional training; educational programs; model training
образование; образование профессиональная подготовка; учебные программы; модели подготовки економічна освіта; освіта; професійна підготовка; навчальні програми; моделі підготовки |
|
Description |
The author analyzes the curricula and training specialists models economic sector in Ukraine. Notes that Ukraine recognizing the principles on which the European educational, research and cultural space and pledging to reform the national education system according to the main provisions of the Bologna Declaration, among which the most important quality of higher education is considered first of all necessary to improve regulatory support of higher education institutions (HEIs), including the educational process. The main regulatory document defining the organization of educational process in a specific area of education or professional training is the curriculum. Hence, the need to modernize curricula for bachelors and masters.
Автор проводит анализ учебных программ и моделей подготовки специалистов экономической отрасли в Украине. Отмечает, что Украина, признав принципы, на которых строится европейское образовательное, исследовательское и культурное пространство и взяв на себя обязательства реформировать национальную систему образования в соответствии с основными положениями Болонской декларации, среди которых важнейшим считается качество высшего образования, прежде всего необходимо усовершенствовать нормативно-правовое обеспечение деятельности высших учебных заведений (вузов), в том числе организации учебного процесса. Основным нормативным документом, определяющим организацию учебного процесса в конкретном направлении образовательной или квалификационной подготовки, является учебный план. Следовательно, необходимо модернизировать учебные планы подготовки бакалавров и магистров. Автор проводить аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні. Зазначає, що Україна визнавши принципи, на яких будується європейський освітній, дослідницький та культурний простір і взявши на себе зобов’язання реформувати національну систему освіти відповідно до основних положень Болонської декларації, серед яких найважливішим вважається якість вищої освіти, насамперед необхідно удосконалити нормативно-правове забезпечення діяльності вищих навчальних закладів (ВНЗ), зокрема організації навчального процесу. Основним нормативним документом, що визначає організацію навчального процесу в конкретному напрямку освітньої або кваліфікаційної підготовки, є навчальний план. Отже, необхідно модернізувати навчальні плани підготовки бакалаврів і магістрів. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-11-08
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/412
10.28925/2312-5829.2016.3.15262 |
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3(15) (2016); 152-162
Educological discourse; № 3(15) (2016); 152-162 Освитологичный дискурс; № 3(15) (2016); 152-162 2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/412/347
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 |
|