Запис Детальніше

Образование для будущего, выбор целей: подходы и инструменты

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704858/
http://ifets.ieee.org/russian/depository/v19_i2/pdf/1.pdf
 
Title Образование для будущего, выбор целей: подходы и инструменты
Education for the future selection of targets: approaches and tools
Освіта для майбутнього, вибір цілей: підходи та інструменти
 
Creator Богачков, Ю.М.
Милашенко, В.М.
Ухань, П.С.
Фельдман, Я.А.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description Отталкиваясь от восьми ключевых компетентностей (европейский документ 2006) авторы анализируют возможности практического измерения результатов обучения. В процессе обсуждения обнаруживаются цели, под которые выстроена система образования индустриальной эпохи и высказывается предположение о неизбежном смещении целей при переходе в новую (информационную) эпоху. Высказываются идеи о том, какими должны быть эти цели. Высказываются идеи о том как помочь (с помощью каких инструментов) молодому человеку определить цели для себя лично. Анализируются социальные сети как среда через которую можно распространять идеи ключевых компетентностей и доставлять инструменты определения индивидуальных целей образования.
Starting from 8 key competences (See “Europe...”, 2006), authors investigate different options for practical measurement of results of education. They discovered implicit targets of the current educational systems. This system is inherited from industrial age and is tuned for targets of this age. Authors suggest that new “information age” needs other targets for education. Authors suggest some ideas about these new targets. Authors study the case “young person chooses targets in life” and suggest tools that could be helpful for such person. Authors investigate social networking as an instrument for delivery such tools.
Відштовхуючись від восьми ключових компетентностей (європейський документ 2006) автори аналізують можливості практичного виміру результатів навчання. В процесі обговорення виявляються цілі, під які вибудувана система освіти індустріальної епохи і висловлюється припущення про неминучий зміщенні цілей при переході в нову (інформаційну) епоху. Висловлюються ідеї про те, якими мають бути ці цілі. Висловлюються ідеї про те як допомогти (за допомогою яких інструментів) молодій людині визначити цілі для себе особисто. Аналізуються соціальні мережі як середовище через яку можна поширювати ідеї ключових компетентностей і доставляти інструменти визначення індивідуальних цілей освіти.
 
Publisher International Forum of Educational Technology & Society
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704858/1/357_IEFTS%20%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%B2%20%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%83%D1%89%D0%B5%D0%B3%D0%BE%2C%20%D0%B2%D1%8B%D0%B1%D0%BE%D1%80%20%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B9%20%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%8B%20%D0%B8%20%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8B.pdf
Богачков, Ю.М. and Милашенко, В.М. and Ухань, П.С. and Фельдман, Я.А. (2016) Education for the future selection of targets: approaches and tools Educational Technology & Society (19). pp. 392-413. ISSN 1436-4522