Запис Детальніше

Методи оцiнки ефективностi peкламної кампанii,92-97

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи оцiнки ефективностi peкламної кампанii,92-97
 
Creator Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
 
Subject маркетинг, рекламна діяльність, ефективність реклами
 
Description Ефективнiсть рекламних кампанiй, з одного боку, тicнo пов'язана з економiчною ефективнiстю загалом, а з iншого - має свою специфiку. Скiльки icнye
реклама, стiльки cтoiть питання ii ефективностi.
 
Publisher Полтавський університет споживчої кооперації України
 
Date 2016-11-08T09:27:54Z
2016-11-08T09:27:54Z
2007-08
 
Type Book
 
Identifier Науковий вісник, Полтавського університету споживчої кооперації України,Серпень 2007 р., № 2 (22)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5088
 
Language ua
 
Relation Економічні науки;92-97