Запис Детальніше

Комп’ютерно орієнтоване середовище навчання предметів природничо-математичного циклу та перспективність впровадження варіативних моделей

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704853/
 
Title Комп’ютерно орієнтоване середовище навчання предметів природничо-математичного циклу та перспективність впровадження варіативних моделей
Computer oriented learning environment the subjects of natural-mathematical cycle and prospects of implementing variable models
 
Creator Гриб'юк, О.О.
 
Subject 004.01/.08 Special auxiliary numbers for computing
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
5 Мathematics. natural sciences
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them
 
Description Із врахуванням специфіки наявного дисонансу щодо технічних характеристик комп’ютерної техніки, що використовується в загальноосвітніх навчальних закладах, в процесі проектування окремих компонентів комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу використовуються дистрибутиви системи динамічної математики. Пропоновані рішення є бюджетною альтернативою дороговартісному програмному забезпеченню, відповідають усім необхідним вимогам та сприяють ефективній організації проектно-дослідницької діяльності під час навчально-виховного процесу в школі. Аналізується міжнародний досвід та розглядаються шляхи вирішення проблем щодо проектування середовища навчання та побудови варіативних моделей навчання дисциплін природничо-математичних циклу з використанням окремих компонентів комп’ютерної орієнтованої системи навчання з метою підвищення ефективності навчання учнів. З використанням комп’ютерно орієнтованого середовища навчання забезпечується концентрація навчальних ресурсів; багатогранність траєкторій та результатів формування необхідних компетентностей; доступність та рівність можливостей учнів в навчанні; поліфункціональність взаємодії суб’єктів навчального процесу; орієнтацію змісту, форм та технологій підготовки учнів на інтеграцію освітню, наукову, дослідницьку, виробничу в умовах навчально-виховного процесу.
Taking into consideration the particular nature of current dissonance in technical specifications of computer equipment, which is used in public schools, software of dynamic mathematics are used in the process of designing certain components of computer-oriented environment for studying Natural and Mathematical Sciences. The solutions proposed is a cost-effective alternative to expensive software and they meet all the requirements and contribute to effective organization of R&D activities in learning process at school. The research also looks into ways of solving problems with designing learning environment and elaborating variable models of studying Natural and Mathematical Sciences with application of certain components of computer-oriented learning system with the aim of upgrading pupils’ performance. The use of computer-oriented learning environment introduces the following advantages: concentration of academic/educational resources; variety of paths and results in forming necessary skills; availability and equality of opportunities for pupils; multifunctional interaction of all parties of educational process; focus on content, form and techniques of preparing pupils for educational, scientific, research, occupational integration in learning process at school.
С учетом специфики диссонанса технических характеристик компьютерной техники, используемой в учебных заведениях, в процессе проектирования отдельных компонентов компьютерно ориентированной среды обучения предметам естественно-математического цикла используются дистрибутивы системы динамической математики. Предлагаются предлагаемые решения – бюджетная альтернатива дорогостоящему программному обеспечению, которое соответствует всем необходимым требованиям и способствует эффективной организации проектно-исследовательской деятельности во время учебно-воспитательного процесса в школе. Анализируется международный опыт и рассматриваются пути решения проблем в контексте проектирования среды обучения и построения вариативных моделей обучения дисциплинам естественно-математических цикла с использованием отдельных компонентов компьютерной ориентированной системы обучения с целью повышения эффективности обучения учащихся. С использованием компьютерно ориентированной среды обучения обеспечивается концентрация учебных ресурсов; многогранность траекторий и результатов формирования необходимых компетентностей; доступность и равенство возможностей учащихся в обучении; полифункциональность взаимодействия субъектов образовательного процесса; ориентацию содержания, форм и технологий подготовки учащихся на интеграцию образовательную, научную, исследовательскую, производственную в условиях учебно-воспитательного процесса.
 
Publisher ТОВ «Друкарня Рута»
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704853/1/hrybiuk-tezy%2B.pdf
Гриб'юк, О.О. (2016) Computer oriented learning environment the subjects of natural-mathematical cycle and prospects of implementing variable models In: Дидактичні механізми дієвого формування компетентнісних якостей майбутніх фахівців фізико-технологічних спеціальностей: збірник матеріалів ХІ міжнародної наукової конференції ТОВ «Друкарня Рута», м. Кам’янець-Подільський, Україна, pp. 122-127.