Запис Детальніше

Соціальні мережі у професійному зростанні вихователя дошкільного закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704900/
http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/166216
 
Title Соціальні мережі у професійному зростанні вихователя дошкільного закладу
Социальные сети в профессиональном росте воспитателя дошкольного учреждения
Social networking in the professional growth of pre-school teacher
 
Creator Горленко, В.М.
 
Subject 374 Education and training out of school. Further education
 
Description Розглянуто соціальні мережі, як засіб професійного розвитку педагогів. Визначено,що основною проблемою використання соціальних мереж для підвищення професіональної і ІК компетентності вихователів дошкільних закладів на даний момент, є мала кількість присвяченого контенту порівняно з іншими спеціалізаціями.
Рассмотрены социальные сети, как средство профессионального развития педагогов. Определено, что основной проблемой использования социальных сетей для повышения профессиональной и ИК компетентности воспитателей дошкольных учреждений на данный момент, является малое количество посвященного контента по сравнению с другими специализациями.
We consider social media as a means of professional development of teachers. Determined that the main problem of using social networks to enhance the professional competence of teachers and infrared pre-schools at present are a small number of dedicated content compared to other specializations.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины
Institute of Information technology and learning tools of the NAPS of Ukraine
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704900/1/Horlenko_zvitna_2016.pdf
Горленко, В.М. (2016) Social networking in the professional growth of pre-school teacher In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Матеріали наукової конференції Institute of Information technology and learning tools of the NAPS of Ukraine, м. Київ, Україна, pp. 24-26.