Запис Детальніше

Зміст навчального матеріалу спецкурсу "Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі"

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/22392/
 
Title Зміст навчального матеріалу спецкурсу "Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі"
 
Creator Одуд, О. А.
Спірін, О. М.
 
Subject ZA Information resources
 
Description Розглянуто наукові засади добору змісту навчального матеріалу, проаналізовано
структуру і визначено зміст спецкурсу «Хмарні інформаційно-аналітичні технології у
науково-дослідному процесі» для підготовки докторів філософії в умовах кредитно-
модульної системи навчання. Визначено кількість кредитів ECTS, що виділяються на
спецкурс, і як оцінювати слухачів цього курсу. Модульна структура спецкурсу «Хмарні
інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі», на опанування якої
виділяється 1 кредит ECTS, розрахована на 36 годин: 9 лекцій, 9 практичних та
семінарських занять, 12 годин самостійної роботи, 6 годин індивідуальної роботи. Програма
спецкурсу включає два змістових модулі «Міжнародні наукометричні бази даних» і
«Бібліометрика української науки». Кожна тема змістових модулів спецкурсу містить
оцінювальний тест, окремо має бути складений підсумковий сертифікаційний тест, який
охоплює теми двох змістових модулів і визначено оцінку індивідуального завдання
(проекту). Розроблена програма спецкурсу орієнтована, передусім, на аспірантів, що
здобувають ступінь доктора філософії у галузі педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 і
може бути використана як у заочній (дистанційній) формі, так і в очно дистанційній формі
навчання.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/22392/1/ITZN_2016_52_2_12.pdf
Одуд, О. А. and Спірін, О. М. (2016) Зміст навчального матеріалу спецкурсу "Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі". Інформаційні технології і засоби навчання, 52 (2). pp. 108-120. ISSN 2076-8184