Запис Детальніше

Дисертація - Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15580/
 
Title Дисертація - Психологічні чинники формування інтелектуальної
компетентності у студентів гуманітарного профілю
Дисертація - Психологічні чинники формування інтелектуальної
компетентності у студентів гуманітарного профілю
Дисертація - Психологічні чинники формування інтелектуальної
компетентності у студентів гуманітарного профілю
 
Creator Філіпович, Вікторія Миколаївна
 
Subject Дисертації
 
Description У дисертації наведено теоретичне
узагальнення та експериментальне
розв’язання наукової проблеми психологічних чинників формування
інтелектуальної компетентності студентів у процесі навчання, що
ви
явля
є
ться в
розкритті таких факторів
впливу
на цей процес, як групова рефлексивність та
згурт
ованість студентських груп. Названі чинники, як одні
з теоретичних
конструктів концепц
ії системогенезу,
визначаються як усвідомлення індивідом
засобів і способів власної та групової діяльності, причин і наслідків
,
досягнутих
у ній успіхів і невдач. Встанов
лено, що рефлексуючи щодо конкретної
діяльності, індивід та група
вияв
ляє здатність
усвідомлено набувати і
відтворювати
досвід, оволодівати ним, перетворювати його в узагальнений
спосіб дії в конкретній проблемній ситуації
. Доведено, що рефлексивно
-
психоло
гічні впливи (рефлетехнології), що доповнювали стандартний
навчальний процес, мали суттєве значення у формуванні групової
рефлексивності та згуртованості групи. Це суттєво вплинуло на зростання
показників успішності навчання та інтелектуальної компетентнос
ті студентів.
Визначено та узагальнено динаміку інтелектуальних показників у сумісній
навчальній діяльності студентів у взаємозв’язку і взаємозалежністю з
розвитком групової рефлексивності та згуртованості академічних груп.
Результати дослідження мають пра
ктичну значущість для оптимізації
навчального процесу, інтелектуального розвитку студентів та формування їх
інтелектуальної компетентності.
У дисертації наведено теоретичне
узагальнення та експериментальне
розв’язання наукової проблеми психологічних чинників формування
інтелектуальної компетентності студентів у процесі навчання, що
ви
явля
є
ться в
розкритті таких факторів
впливу
на цей процес, як групова рефлексивність та
згурт
ованість студентських груп. Названі чинники, як одні
з теоретичних
конструктів концепц
ії системогенезу,
визначаються як усвідомлення індивідом
засобів і способів власної та групової діяльності, причин і наслідків
,
досягнутих
у ній успіхів і невдач. Встанов
лено, що рефлексуючи щодо конкретної
діяльності, індивід та група
вияв
ляє здатність
усвідомлено набувати і
відтворювати
досвід, оволодівати ним, перетворювати його в узагальнений
спосіб дії в конкретній проблемній ситуації
. Доведено, що рефлексивно
-
психоло
гічні впливи (рефлетехнології), що доповнювали стандартний
навчальний процес, мали суттєве значення у формуванні групової
рефлексивності та згуртованості групи. Це суттєво вплинуло на зростання
показників успішності навчання та інтелектуальної компетентнос
ті студентів.
Визначено та узагальнено динаміку інтелектуальних показників у сумісній
навчальній діяльності студентів у взаємозв’язку і взаємозалежністю з
розвитком групової рефлексивності та згуртованості академічних груп.
Результати дослідження мають пра
ктичну значущість для оптимізації
навчального процесу, інтелектуального розвитку студентів та формування їх
інтелектуальної компетентності.
У дисертації наведено теоретичне
узагальнення та експериментальне
розв’язання наукової проблеми психологічних чинників формування
інтелектуальної компетентності студентів у процесі навчання, що
ви
явля
є
ться в
розкритті таких факторів
впливу
на цей процес, як групова рефлексивність та
згурт
ованість студентських груп. Названі чинники, як одні
з теоретичних
конструктів концепц
ії системогенезу,
визначаються як усвідомлення індивідом
засобів і способів власної та групової діяльності, причин і наслідків
,
досягнутих
у ній успіхів і невдач. Встанов
лено, що рефлексуючи щодо конкретної
діяльності, індивід та група
вияв
ляє здатність
усвідомлено набувати і
відтворювати
досвід, оволодівати ним, перетворювати його в узагальнений
спосіб дії в конкретній проблемній ситуації
. Доведено, що рефлексивно
-
психоло
гічні впливи (рефлетехнології), що доповнювали стандартний
навчальний процес, мали суттєве значення у формуванні групової
рефлексивності та згуртованості групи. Це суттєво вплинуло на зростання
показників успішності навчання та інтелектуальної компетентнос
ті студентів.
Визначено та узагальнено динаміку інтелектуальних показників у сумісній
навчальній діяльності студентів у взаємозв’язку і взаємозалежністю з
розвитком групової рефлексивності та згуртованості академічних груп.
Результати дослідження мають пра
ктичну значущість для оптимізації
навчального процесу, інтелектуального розвитку студентів та формування їх
інтелектуальної компетентності.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format other
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15580/1/%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%283%29%20%284%29.PDF
Філіпович, Вікторія Миколаївна (2016) Дисертація - Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.