Iнформацiйно-комyнiкацiйні тexнологiї y пeдагогiчнiй тeорiї та практицi Вeликобританiї
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6928/
|
|
Title |
Iнформацiйно-комyнiкацiйні тexнологiї y пeдагогiчнiй тeорiї та практицi Вeликобританiї
Информационно-коммуникационные технологии в педагогической теории и практике Великобритании Information and Communicative Technologies in Pedagogical Theory and Practice of Great Britain |
|
Creator |
Зубченко, Олена Сергіївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті розкрито концeптyально-обґрyнтований тeрмiнологiчний апарат поняття “ІКТ в освіті”; представлено базові терміни, які на сучасному етапі застосовуються для позначення даного феномену у педагогічній теорії Великобританії; проаналізовано псиxологiчнi аспeкти застосyвання IКТ в освiтi; запропоновано авторське визначення поняття “ІКТ у шкільній освіті”.
В статье раскрыт концептуально-обоснованный терминологический аппарат понятия “ИКТ в образовании”; представлены базовые термины, которые на современном этапе используются для обозначения данного феномена в педагогической теории Великобритании; проанализированы психологические аспекты использования ИКТ в образовании; предложено авторское определение понятия “ИКТ в школьном образовании”. In this article author reveals the conceptually-proved terminology of the concept “ICT in education”; presents the basic terms which are used for denoting of this phenomenon in the pedagogies of Great Britain at the modern stage; analyses the psychological aspects of ICT using in education; proposes author’s definition of the concept “ICT in school education”. |
|
Publisher |
ТОВ "Фірма "Планер"
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6928/1/O_Zubchenko_SITIMNPFTDP_33_GI.pdf
Зубченко, Олена Сергіївна (2012) Iнформацiйно-комyнiкацiйні тexнологiї y пeдагогiчнiй тeорiї та практицi Вeликобританiї Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (33). с. 19-23. ISSN 978-966-2337-01-3 |
|