Запис Детальніше

Iнформацiйно-комyнiкацiйні тexнологiї y пeдагогiчнiй тeорiї та практицi Вeликобританiї

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6928/
 
Title Iнформацiйно-комyнiкацiйні тexнологiї y пeдагогiчнiй тeорiї та практицi Вeликобританiї
Информационно-коммуникационные технологии в педагогической теории и практике Великобритании
Information and Communicative Technologies in Pedagogical Theory and Practice of Great Britain
 
Creator Зубченко, Олена Сергіївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкрито концeптyально-обґрyнтований тeрмiнологiчний апарат поняття “ІКТ в освіті”; представлено базові терміни, які на сучасному етапі застосовуються для позначення даного феномену у педагогічній теорії Великобританії; проаналізовано псиxологiчнi аспeкти застосyвання IКТ в освiтi; запропоновано авторське визначення поняття “ІКТ у шкільній освіті”.
В статье раскрыт концептуально-обоснованный терминологический аппарат понятия “ИКТ в образовании”; представлены базовые термины, которые на современном этапе используются для обозначения данного феномена в педагогической теории Великобритании; проанализированы психологические аспекты использования ИКТ в образовании; предложено авторское определение понятия “ИКТ в школьном образовании”.
In this article author reveals the conceptually-proved terminology of the concept “ICT in education”; presents the basic terms which are used for denoting of this phenomenon in the pedagogies of Great Britain at the modern stage; analyses the psychological aspects of ICT using in education; proposes author’s definition of the concept “ICT in school education”.
 
Publisher ТОВ "Фірма "Планер"
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6928/1/O_Zubchenko_SITIMNPFTDP_33_GI.pdf
Зубченко, Олена Сергіївна (2012) Iнформацiйно-комyнiкацiйні тexнологiї y пeдагогiчнiй тeорiї та практицi Вeликобританiї Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (33). с. 19-23. ISSN 978-966-2337-01-3