Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15614/
|
|
Title |
Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes
Создание интерактивных тестовых заданий для контроля и самоконтроля учебной деятельности студентов вузов средствами программы Hot Potatoes Create interactive tests to monitor and self-learning activities of university students by means of the program Hot Potatoes |
|
Creator |
Степура, Іван Сергійович
Сабліна, Милана Андріївна |
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
Сучасність характеризується інтенсивним розвитком інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), що зумовлює зростаючу активність впровадження цих технологій у процес навчання як у вищій школі, так і в загальноосвітніх навчальних закладах. Уведення в навчальний процес нового інструментарію, заснованого повністю або частково на ІКТ, особливо прискорилося з появою швидкісного Інтернету і новітніх інформаційних технологій. Сьогодні одним із пріоритетних напрямів професійного самовдосконалення є формування ІКТ-компетентності викладача. Современность характеризуется интенсивным развитием информационно-коммуникационных технологий (ИКТ), что приводит растущую активность внедрения этих технологий в процесс обучения как в высшей школе, так и в общеобразовательных учебных заведениях. Введение в учебный процесс нового инструментария, основанного полностью или частично на ИКТ, особенно ускорилось с появлением скоростного Интернета и новейших информационных технологий. Сегодня одним из приоритетных направлений профессионального самосовершенствования является формирование ИКТ-компетентности преподавателя. Modernity is characterized by intensive development of information and communication technologies (ICT), which leads to increasing the activity of introducing these technologies in the learning process both in high school and in secondary schools. Launching a new learning process instruments based wholly or partly on ICT, especially accelerated with the advent of high-speed Internet and advanced information technology. Today one of the priorities is to develop professional self ICT teacher competency. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2016-05-19
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15614/1/I_Stepura_M_Sablina_19_05_2016_konf_IS.pdf
Степура, Іван Сергійович та Сабліна, Милана Андріївна (2016) Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes ІІ Українська конференція молодих науковців "Інформаційні технології - 2016". с. 92-94. |
|