Інтерактивний додаток web 2.0 для створення інтерактивних вправ
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15616/
|
|
Title |
Інтерактивний додаток web 2.0 для створення інтерактивних вправ
Интерактивное приложение web 2.0 для создания интерактивных упражнений The interactive web 2.0 application for creating interactive exercises |
|
Creator |
Сабліна, Милана Андріївна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
Завдяки інформаційно-комунікаційним технологіям сьогодні ми маємо більше можливостей для використання новітніх сервісів під час викладання дисциплін інформаційного спрямування. Сьогодні майже всі комп’ютерні пристрої підключені до мережі Інтернет і використовують браузерні технології, що автоматично робить їх користувачами хмарних технологій, дає можливість вільного доступу до потрібних ресурсів. Завдяки інформаційно-комунікаційним технологіям сьогодні ми маємо більше можливостей для використання новітніх сервісів під час викладання дисциплін інформаційного спрямування. Сьогодні майже всі комп'ютерні пристрої підключені до мережі Інтернет і використовують браузерні технології, що автоматично робить їх користувачами хмарних технологій, дає можливість вільного доступу до потрібних ресурсів. Thanks to information and communication technologies today we have more opportunities to use advanced services while teaching disciplines of information areas. Today, almost all computer devices connected to the Internet and use the browser technology that automatically makes their users of cloud technology enables free access to the necessary resources. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2016-05-19
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15616/1/M_Sablina_IT_IS.pdf
Сабліна, Милана Андріївна (2016) Інтерактивний додаток web 2.0 для створення інтерактивних вправ ІІ Українська конференція молодих науковців "Інформаційні технології - 2016". с. 83-84. |
|