Запис Детальніше

Інструментарій маркетингу у вищій освіті

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструментарій маркетингу у вищій освіті
 
Creator Карпенко, Наталія Володимирівна
 
Subject маркетинг, маркетингова освіта, маркетинговий план
 
Description Одним із найголовніших інструментів маркетингу у вищій освіті постає
маркетинговий план, зміст якого, послідовність розробки та використання
ґрунтується на засадах маркетингового менеджменту.В статті здійснена спроба сформувати модель маркетингового
планування ринкової діяльності для ВНЗ
Монографія випущена за загальною редакцією
доктора економічних наук, професора Н. В. Карпенко. У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та
висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підп-
риємств України.
Монографія розрахована на вітчизняних науковців і фахівців у галузі маркетингу, ви-
кладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
 
Publisher К. : Центр учбової літератури
 
Date 2016-11-17T06:10:08Z
2016-11-17T06:10:08Z
2016-07
 
Identifier Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – К. : Центр учбової літератури, 2016. – 252 с. (фіксований власний внесок – 10 стор.)
978-617-673-464-2
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5127
 
Language ua