Інструментарій маркетингу у вищій освіті
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інструментарій маркетингу у вищій освіті
|
|
Creator |
Карпенко, Наталія Володимирівна
|
|
Subject |
маркетинг, маркетингова освіта, маркетинговий план
|
|
Description |
Одним із найголовніших інструментів маркетингу у вищій освіті постає маркетинговий план, зміст якого, послідовність розробки та використання ґрунтується на засадах маркетингового менеджменту.В статті здійснена спроба сформувати модель маркетингового планування ринкової діяльності для ВНЗ Монографія випущена за загальною редакцією доктора економічних наук, професора Н. В. Карпенко. У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підп- риємств України. Монографія розрахована на вітчизняних науковців і фахівців у галузі маркетингу, ви- кладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. |
|
Publisher |
К. : Центр учбової літератури
|
|
Date |
2016-11-17T06:10:08Z
2016-11-17T06:10:08Z 2016-07 |
|
Identifier |
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – К. : Центр учбової літератури, 2016. – 252 с. (фіксований власний внесок – 10 стор.)
978-617-673-464-2 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5127 |
|
Language |
ua
|
|