Запис Детальніше

EDUCATION ENVIRONMENT DEMOCRATIZATION AS A HIGHER EDUCATION DEVELOPMENT STRATEGY

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15752/
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/54/94#.WCxk-_RGSBl
 
Title EDUCATION ENVIRONMENT DEMOCRATIZATION AS A HIGHER EDUCATION DEVELOPMENT STRATEGY
Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти
 
Creator Shtaltovna, Yuliya
Шталтовна, Юлія Анатоліївна
 
Subject Erih Plus
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description The article presents conceptual analysis of liberalisation, destandartisation, restructuring and democratization of education with the aim to underline the correct use of the term "democratization of education" when writing strategies of departments and institutions. The results of "DEMOCRATIZATION" concept study as well as its features in educational sphere are given in the article, in order to facilitate the road mapping for educators who want to democratize education in Ukraine.
У статті подається поняттєвий аналіз лібералізацієї, дестандартизації, реструктурізації та демократизації освіти для більш коректного вживання поняття «ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ» при написаннях стратегій розвитку кафедр і інститутів та представлені результати вивчення актуалізації концепту «DEMOCRATIZATION» у навчальній сфері життя, риси, притаманні цьому поняттю, з метою полегшення складання дорожніх карт для освітян, які прагнуть демократизувати освіту в Україні.
 
Publisher Київський університете імені Бориса Грінченка
 
Date 2016-09
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15752/1/voessu_shtaltovna.pdf
Shtaltovna, Yuliya та Шталтовна, Юлія Анатоліївна (2016) Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти Open Educational E-environment of modern university (2). с. 273-282. ISSN 2414-0325