Запис Детальніше

Суб'єкт - суб'єктна взаємодія вихователя і вихованця як засіб творчої самореалізації особистості.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15896/
 
Title Суб'єкт - суб'єктна взаємодія вихователя і вихованця як засіб творчої самореалізації особистості.
Субъект - субъектное взаимодействие воспитателя и воспитанника как средство творческой самореализации личности.
Subject - subject interaction between teacher and pupil as a means of creative self-identity.
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянуто значення та переваги суб'єкт - суб'єктного підходу до організації педагогічного процесу, зокрема в дошкільному навчальному закладі. Розкрито теоретичну сутність cуб'єкт - суб'єктних взаємовідносин між учасниками навчально-виховного процесу як психолого-педагогічної категорії. Закцентовано увагу на визначенні особливостей суб'єкт - суб'єктої взаємодії на розвиток творчих здібностей і творчої активності вихованців у творчому процесі; на суб'єкт - суб'єктному підході, що є одним із ключових складових ефективної взаємодії учасників педагогічного процесу, оскільки передбачає взаємний та плідний розвиток якостей особистості як дошкільника, так і вихователя у процесі їхнього спілкування та спільної творчої діяльності. Визначені основні компоненти функціональної готовності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів до суб'єкт - суб'єктних взаємовідносин.
В статье рассмотрено значение и преимущества субъект - субъектного подхода к организации педагогического процесса, в частности в детском саду. Раскрыто теоретическую сущность Субъектам - субъектных взаимоотношений между участниками учебно-воспитательного процесса психолого-педагогической категории. Акцентировано внимание на определении особенностей субъект - субъект взаимодействия на развитие творческих способностей и творческой активности воспитанников в творческом процессе; на субъект - субъектном подходе, является одним из ключевых составляющих эффективного взаимодействия участников педагогического процесса, поскольку предусматривает взаимный и плодотворное развитие качеств личности как дошкольника, так и воспитателя в процессе их общения и совместной творческой деятельности. Определены основные компоненты функциональной готовности педагогических работников дошкольных учебных заведений в субъект - субъектных отношений.
The article examines the importance and benefits subject - subject approach to teaching process, particularly in preschool education. The theoretical essence of subjects - subject of relations between the participants of the educational process as psychological and educational categories. Zaktsentovano focus on identifying characteristics of the subject - subject interaction in the development of creative abilities and creative activity of students in the creative process; on the subject - subjective approach, which is one of the key components of effective interaction partners of communication, it implies mutual and fruitful development of personality traits as a preschooler and teacher during their communication and collaborative creativity. The main components of operational readiness of preschool teaching staff of educational institutions to the subject - subject relationship.
 
Publisher Луцьк
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15896/6/V_Zhelanova_PCHV_2%283%29_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2016) Суб'єкт - суб'єктна взаємодія вихователя і вихованця як засіб творчої самореалізації особистості. Педагогічний часопис Волині (2(3)). с. 71-76. ISSN 2415-8143