Організація творчої художньо-педагогічної діяльності майбутніх педагогів - музикантів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15920/
|
|
Title |
Організація творчої художньо-педагогічної діяльності майбутніх педагогів - музикантів
Организация творческой художественно-педагогической деятельности педагога-музыканта Organization of creativity of art-pedagogical activity of a teacher-musician. |
|
Creator |
Ляшенко, Ольга Дмитрівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті проаналізовано зміст поняття «творча художньо-педагогічна діяльність» майбутніх педагогів-музикантів. Розкрито сутність традиційних, нетрадиційних, аудиторних та позааудиторних форм організації творчої художньо-педагогічної діяльності майбутніх педагогів-музикантів. Розглядається система традиційних і нетрадиційних форм роботи зі студентами у різних видах діяльності (теоретичному, практико-орієнтовному та навчально-професійному). Звертається увага на колективну форму лекційно-практичних занять з «Основ художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору», індивідуальну форму «Заняття утрьох» й групову «Педагогічний практикум», де відбувається мікровикладання. Аналізуються, в рамках педагогічної та навчально-дослідної роботи, конкурси, музичні олімпіади, фестивалі, конференції, науково-творчі лабораторії й різні форми практик. Доводиться взаємозв’язок запропонованих форм. В статье проанализировано сущность понятия «творческая художественно-педагогическая деятельность» будущих педагогов-музикантов. Рассматриваются особенности традиционных, нетрадиционных, аудиторних, внеаудиторных форм организации творческой художественно-педагогической деятельности будущих педагогов-музикантов. Раскрывается система традиционных и нетрадиционных форм роботи со студентами в теоретической, практико-ориентированой и учебно-профессиональной деятельности. Обращается внимание на колективную форму лекционно-практических занятий («Основы художественно-педагогической интерпретации музикального произведения»), индивидуальную («Занятия в троем») и групповую («Педагогический практикум»), где происходит микропреподавание. Анализируются, в рамках педагогической и учебно-исследовательской роботы, конкурсы, музыкальные олимпиады, фестивали, конференции, научно - творческие лаборатории и различные формы практик. Доводится взаимосвязь предложенных форм. Essence of concept "Creative artistically-pedagogical activity" future teachers-musicians is analysed in the article. Open up of feature traditional, unconventional, lectures, extracurricular forms of organization of creative artistically-pedagogical activity of future of teachers-musicians. The system of traditional and unconventional forms of education with students in theoretical, practical-oriented and educational-professional activity is examined. Attention applies on the collective form of lecture-practical employments ("Bases of artistically-pedagogical interpretation of musical work"), individual ("Classes in three") and group ("Pedagogical practical work"), where microeducation is. Analysed, within the framework of pedagogical and educational-research robots, competitions, musical olympiads, festivals, conferences, scientifically - creative laboratories and different forms of practices. Intercommunication of offer forms is led to. |
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15920/1/O_Lyashenko_NChas_20_2016_IM.pdf
Ляшенко, Ольга Дмитрівна (2016) Організація творчої художньо-педагогічної діяльності майбутніх педагогів - музикантів Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова . Серія №14. Теорія і методика мистецької освіти. Випуск 20 (25) (20). с. 59-66. |
|