Запис Детальніше

Логіка формування наукового тезаурусу контекстного навчання майбутнього педагога

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15877/
 
Title Логіка формування наукового тезаурусу контекстного навчання майбутнього педагога
Logic of formation for scientific thesaurus of contextual study for future teachers
Логика формирования научного тезауруса контекстного обучения будущего педагога
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
Збірники наукових праць
 
Description У представленій статті проаналізовано сутність феномену "тезаурус". Доведено доцільність використання у процесі формування тезаурусу контекстного навчання майбутнього педагога методу міждисциплінарного аналізу, термінологічного методу джерелознавчого аналізу, методу системного аналізу. Критеріями аналізу термінів контекстного навчання визначено їх тривалість, структурно-ієрархічний рівень, автономність, загальноприйнятість, сучасність, операційність, співвіднесеність з управлінським рівнем, синтаксична складність поняття. Визначено три групи термінів, що складають науковий тезаурус контекстного навчання, а саме: терміни, що пов'язані з розкриттям сукупності рефлексивних конструктів особистості; терміни, що характеризують технологічний аспект контекстного навчання.
In the present article is analyzed the essence of the phenomenon "Thesaurus". The expediency of using in the process of contextual thesaurus training future teachers interdisciplinary analysis method, a method of source terminology analysis, system analysis method. The criteria for analyzing contextual learning terms defined duration, structural and hierarchical level, autonomy, zahalnopryynyatist, Present operatsiynist, correlation with management level, syntactic complexity of the concept. Defined terms are three groups that make up a scientific thesaurus learning context, namely the terms related to the disclosure of the aggregate reflective constructs of personality; terms that describe the technological aspect of contextual study.
В представленной статье проанализированы сущность феномена "тезаурус". Доказана целесообразность использования в процессе формирования тезауруса контекстного обучения будущего педагога метода междисциплинарного анализа, терминологического метода источниковедческого анализа, метода системного анализа. Критериями анализа сроков контекстного обучения определены их продолжительность, структурно-иерархический уровень, автономность, общепринятость, современность, операционность, соотнесенность с руководством уровнем, синтаксическая сложность понятия. Определены три группы терминов, составляющих научный тезаурус контекстного обучения, а именно: сроки, связанные с раскрытием совокупности рефлексивных конструктов личности; термины, характеризующие технологический аспект контекстного обучения.
 
Publisher Fundacja "Oswiata i Nauka Bez Granic PRO FUTURO"
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15877/1/V_Zhelanova_KELM_6%2812%29_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2015) Логіка формування наукового тезаурусу контекстного навчання майбутнього педагога KELM. ISSN 2353-8406