Технологія контекстного навчання як засіб формування рефлексивних конструктів майбутнього педагога
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16297/
|
|
Title |
Технологія контекстного навчання як засіб формування рефлексивних конструктів майбутнього педагога
The technology of contextual education as a form of formation reflective constructs of future teachers Технология контекстного обучения как средство формирования рефлексивных конструктов будущего педагога |
|
Creator |
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті подано технологію контекстного навчання у форматі рефлексивної парадигми освіти як поліпарадигмального синтезу провідних сучасних освітніх парадигм. З'ясовано сутність рефлексивних конструктів особистості, що представлені самостійним рефлексивним конструктом, а також рефлексивно детермінованими конструктами. Розглянуто концептуальну частину технології контекстного навчання, що ґрунтується на рефлексивній парадигмі освіти та принципах, що базується на динамічних процесах трансформації мотивів, рефлексіогенезу, смислогенезу, суб'єктогенезу, а також містить педагогічний інструментарій контекстного навчання.
The article technology training within the context of reflexive paradigm of education as poliparadyhmalnoho synthesis leading contemporary educational paradigms. The essence of reflective personality constructs that are self-reflexive construct and reflexive deterministic constructs. Conceptual context of learning technology based on reflexive paradigm of education and principles based on the dynamic process of transformation motives refleksiohenezu, smyslohenezu, sub'yektohenezu, and includes educational tools, contextual learning. В статье представлена технологиияконтекстного обучения в формате рефлексивной парадигмы образования как полипарадигмального синтеза ведущих современных образовательных парадигм. Выяснено сущность рефлексивных конструктов личности, представленных самостоятельным рефлексивным конструктом, а также рефлексивно детерминированными конструктами. Рассмотрены концептуальную часть технологии контекстного обучения, основанный на рефлексивной парадигме образования и принципах, основанный на динамических процессах трансформации мотивов, рефлексиогенезу, смислогенезу, субьектогенезу, а также содержит педагогический инструментарий контекстного обучения. |
|
Publisher |
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16297/1/V_Zhelanova_PO_86%282016%29_%20PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2016) Технологія контекстного навчання як засіб формування рефлексивних конструктів майбутнього педагога Проблеми освіти : наук. зб. (86). с. 197-204. |
|