Запис Детальніше

Шляхи та перспективи науково-інформаційної діяльності Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705069/
 
Title Шляхи та перспективи науково-інформаційної діяльності Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Prospects for research of scientific and information activities of the Institute of Information Technologies and Learning Tools NAES of Ukraine
 
Creator Коневщинська, О.Е.
 
Subject 001.32 Learned, scientific societies. Academies
001.9 Dissemination of ideas
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
 
Description At the present stage of development of Ukrainian society urgency, the need for research is due, the need to implement modern educational paradigm, which is to ensure equal access to quality education for the people. The article identifies ways and prospects of scientific and information activities of the Institute.
На сучасному етапі розвитку українського суспільства актуальність, нагальна потреба проведення наукових досліджень зумовлена, передусім, необхідністю реалізації сучасної освітньої парадигми, яка полягає у забезпеченні рівного доступу людей до якісної освіти. Стаття висвітлює шляхи та перспективи науково-інформаційної діяльності Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
 
Publisher НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705069/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B2%20%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%E2%84%9616%2823%29%202015.1.pdf
Коневщинська, О.Е. (2015) Prospects for research of scientific and information activities of the Institute of Information Technologies and Learning Tools NAES of Ukraine Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія № 2. Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання, 16 (23). pp. 1-12. ISSN 2411-8869