Запис Детальніше

PhD dessirtations in education in the United States: requirements, strycture and content

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16339/
 
Title PhD dessirtations in education in the United States: requirements, strycture and content
Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура й зміст
Исследование на соискание ученой степени Ph.D. в области образования в США: требования, структура, содержание
 
Creator Сисоєва, Світлана Олександрівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article discusses the requirements, scope, structure and content of research works for obtaining the degree of
PhD in education. The author studies the structure of introduction and each chapter. Much attention is paid to the
section on methodology research, reviews of literature and forming conclusions. It is stressed that the scientific work
of this level must contain recommendations for further research. The examples of studies are selected that revealed
common and differences in academic degrees of EdD and PhD.
У статті розглянуто вимоги, обсяг, структуру та зміст наукових досліджень на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти; розкрито структуру вступу й кожного розділу дисертації; приділена увага змісту розділу з методології дослідження, огляду використаної літератури й формуванням висновків; підкреслено, що наукові роботи такого рівня обов’язково повинні містити рекомендації для подальших досліджень; відібрано приклади досліджень, у яких розкривається спільне й відмінне у наукових ступенях Ed.D. і Ph.D.
В статье рассмотрены требования, объем, структура и содержание научных исследований на соискание
ученой степени Ph.D. в области образования; раскрыта структура вступления и каждого раздела диссер-
тации; уделено внимание содержанию раздела по методологии исследования, обзору использованной лите-
ратуры и формированию выводов; подчеркнуто, что научные работы такого уровня обязательно должны
содержать рекомендации для дальнейших исследований; отобраны примеры исследований, в которых рас-
крывается общее и отличное в научных степенях Ed.D. и Ph.D.
 
Publisher Видавництво ВП “Едельвейс”
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16339/1/Sysoieva_S._NPO%233-4-2016_.pdf
Сисоєва, Світлана Олександрівна (2016) Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура й зміст Неперервна професійна освіта: теорія і практика (3-4). с. 85-89. ISSN 1609-8595