Запис Детальніше

Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
 
Creator Gonchar, V.
Kalinin, O.
 
Subject Marketing
 
Description The article analyzed the importance of marketing to achieve steady business growth, the main strategy of internal development and marketing of its level of development, achieving competitive advantage and the main directions of marketing management. The examples of marketing strategies for leading corporations were described. The problems and prospects of the business strategy of extensive growth and diversification were made.
У статті було проаналізовано важливість мар- кетингу для досягнення сталого розвитку бізнесу, головні стратегії внутрішнього розвитку маркетингу та його рівні розвитку, досягнення конкурентних переваг та головні напрями маркетингового менеджменту. Надано приклади маркетингових стратегій провідних світових корпорацій. Розглянуто проблеми та перспективи стратегій екстенсивного росту бізнесу та його диверсифікації.
В статье были проанализированы важность маркетинга для достижения устойчивого развития бизнеса, главные стратегии внутреннего развития маркетинга и его уровни развития, достижения конкурентных преимуществ и главные направления маркетингового менеджмента. Даны примеры маркетинговых стратегий ведущих мировых корпораций. Рассмотрены проблемы и перспективы стратегий экстенсивного роста бизнеса и его диверсификации.
 
Date 2016-11-24T17:42:13Z
2016-11-24T17:42:13Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy / V. Gonchar, O. Kalinin // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 4 (42). — С. 131-135. — Бібліогр.: 14 назв. — англ.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109331
339.138+658.8
 
Language en
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України