The role of emotional intelligence of modern head of institutions of secondary education in professional activity
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15086/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=njuu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21COLORTERMS=0&S21P03=I=&S21STR=Ж73149:Психол.н.%2F2016%2F1%282%29 |
|
Title |
The role of emotional intelligence of modern head of institutions of secondary education in professional activity
Роль емоційного інтелекту сучасного керівника закладу середньої освіти у професійній діяльності Роль эмоционального интеллекта современного руководителя заведения среднего образования в профессиональной деятельности |
|
Creator |
Бреус, Юлія Володимирівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
The article defined the features of the professional activity of the head of institutions of secondary education. It carried out a theoretical analysis of the concept emotiogenic situations. The features of emotiogenic situations in the professional activity of the head of institutions of secondary education are determined. The development of emotional intelligence is considered as a personal resource of head, which affects the efficient execution of his professional activity in emotiogenic situations.
У статті розкриваються особливості професійної діяльності керівника закладу середньої освіти. Здійснюється теоретичний аналіз поняття емоціогенних ситуацій. Визначаються особливості емоціогенних ситуацій у професійній діяльності керівника закладу середньої освіти. Розвиток емоційного інтелекту розглядається як особистісний ресурс керівника, що впливає на ефективне виконання його професійної діяльності в емоціогенних ситуаціях. В статье раскрываются особенности профессиональной деятельности руководителя учреждения среднего образования. Осуществляется теоретический анализ понятия емоциогенних ситуаций. Определяются особенности емоциогенних ситуаций в профессиональной деятельности руководителя учреждения среднего образования. Развитие эмоционального интеллекта рассматривается как личностный ресурс руководителя, который влияет на эффективное выполнение его профессиональной деятельности в емоциогенних ситуациях. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15086/7/Y_Breus_nvkhp_2016_1%282%29__NDLL.pdf
Бреус, Юлія Володимирівна (2016) Роль емоційного інтелекту сучасного керівника закладу середньої освіти у професійній діяльності Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Психологічні науки" (1(2)). с. 96-100. ISSN 2307-9154 |
|