Технологія педагогічної майстерні у контексті формування художньо-творчої толерантності майбутніх учителів музики
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16484/
|
|
Title |
Технологія педагогічної майстерні у контексті формування художньо-творчої толерантності майбутніх учителів музики
Технология педагогической мастерской в контексте формирования художественно-творческой толерантности будущих учителей музыки Pedagogical studios in the context of formation of future music teacher’s artistic tolerance |
|
Creator |
Соболь, Наталія Віталіївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Стаття присвячена розкриттю особливостей методичного забезпечення процесу формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики. Описано сутність освітньої технології педагогічної майстерні, проаналізовано специфіку її впровадження у сфері музично-педагогічної освіти. Окреслено спільні та відмінні риси тренінгу як популярної форми проведення навчально-виховної роботи у вищій школі та педагогічною майстернею, виділено характерні риси останньої у ракурсі розкриття творчого потенціалу студентів. Визначено напрямки та змістові особливості проведення занять у формі педагогічних майстерень з метою формування художньо-творчої толерантності майбутніх вчителів музики.
Статья посвящена раскрытию особенностей методического обеспечения процесса формирования художественно-творческой толерантности будущего учителя музыки. Описаны сущность образовательной технологии педагогической мастерской, проанализирована специфика ее внедрения в сфере музыкально-педагогического образования. Определены сходства и различия между тренингом как популярной формой проведения учебно-воспитательной работы в высшей школе и педагогической мастерской, выделены характерные черты последней в ракурсе раскрытия творческого потенциала студентов. Определены направления и содержательные особенности проведения занятий в форме педагогических мастерских с целью формирования художественно-творческой толерантности будущих учителей музыки. The article deals with the methodological support of process of future music teachers’ artistic tolerance formation. It describes the essence of educational techniques of the pedagogical studios and analyzes the specifiic aspects of its implementation in the field of teachers education with speciality in music art. The author highlights the similarities and differences between «training» as a popular form of educational work in higher education and «pedagogical studio» which is fruitful in development of students’ creative potential. Also in the paper is defined the content and features of practical realization of the pedagogical studios demanding to the formation of artistic tolerance of future music teachers. |
|
Publisher |
МНУ імені В.О. Сухомлинського
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16484/1/N_Sobol_NVMNPUSPN_2_53_IM.pdf
Соболь, Наталія Віталіївна (2016) Технологія педагогічної майстерні у контексті формування художньо-творчої толерантності майбутніх учителів музики Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки (2(53)). с. 176-180. |
|