Запис Детальніше

Reader centric model modern textbook of foreign literature for older teens: concept, content and form

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16499/
 
Title Reader centric model modern textbook of foreign literature for older teens: concept, content and form
Читацькоцентрична модель сучасного підручника із зарубіжної літератури для старших підлітків:концепція, зміст і форма
Читателецентрическая модель современного учебника по зарубежной литературе для старших подростков: концепция, содержание и форма
 
Creator Удовиченко, Лариса Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description In the article the conceptual foundations of contemporary foreign literature textbook for students in 8th grade. Analysis of psychological and pedagogical features of older teens study their requirements for textbooks showed the need for a new structuring of literary and artistic material in modern textbooks, the need to use modern methods of submission. The current textbook seen as structural and functional system aimed at developing reading competence of students in grades 8, constructed with specific perceptions of works of foreign literature, designed to develop the creative potential of the individual.
У статті розглянуто концептуальні основи сучасного підручника із зарубіжної літератури для учнів 8-х класів. Аналіз психолого-педагогічних особливостей старших підлітків, вивчення їх вимог до навчальної літератури засвідчили потребу нового структурування літературознавчого та художнього матеріалу в сучасних підручниках, необхідність використовувати новітні способи оформлення текстів. Сучасний підручник розглядається як структурно-функціональна система, спрямована на розвиток читацької компетенції учнів 8-х класів, побудована із урахуванням специфіки їх сприйняття творів зарубіжної літератури, покликана розвивати творчий потенціал особистості.
В статье рассматриваются концептуальные основи современного учебника по зарубежной литературе для учащихся 8-х классов. Анализ психолого-педагогических исследований особенностей старших подростков, изучение их требований к учебной литературе актуализируют необходимость нового структурирования литературоведческого и художественного материала в современных учебниках, использования новых способов оформления текстов. Современный учебник рассматривается как структурно-функциональная система, направленная на развитие читательской компетенции учащихся 8-х классов, учитывающая специфику их восприятия произведений зарубежной литературы, направленная на развитие творческого потенциала личности.
 
Publisher Міністерство освіти і науки України, Державне інформаційно-виробниче підприємство видавництво "Педагогічна преса"
 
Date 2016-07
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16499/2/L_Udovichenko_VLCHU_7-8_2016_GI_.pdf
Удовиченко, Лариса Миколаївна (2016) Читацькоцентрична модель сучасного підручника із зарубіжної літератури для старших підлітків:концепція, зміст і форма Всесвітня література в школах України (7-8). с. 21-23.