Запис Детальніше

Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16504/
 
Title Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту
 
Creator Мартинчук, Олена Валеріївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті акцентовано увагу на потребі в розгляді інклюзивної освіти як важливого елементу в дослідженнях у сфері освіти, що пояснюється узгодженням соціальної та освітньої інтеграції осіб з особливими освітніми потребами зі світовим загальним прагненням до соціальної справедливості; зазначено, що розвиток в Україні інклюзивної освіти потребує нової педагогічної галузі, яка обслуговуватиме її потреби, і фахівців зі сформованою компетентністю у сфері інклюзивного навчання; розглянуто об’єкт, предмет, мету і завдання інклюзивної педагогіки в контексті становлення і розвитку сучасного наукового знання про освіту, а саме: освітології; описано авторську періодизацію процесу розвитку інклюзивної педагогіки як науки про навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі, виокремлено в розвитку інклюзивної педагогіки три періоди: імпліцитний, експліцитний та інституціональний; показано, що освітологія сприяє визначенню і розумінню місця інклюзивної педагогіки як нової галузі педагогічного знання у науковому освітньому просторі.
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16504/1/O_Martynchuk_O_UPNC_KSPKIO_IL.pdf
Мартинчук, Олена Валеріївна (2016) Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту Освітологія / українсько-польський щорічник (5). с. 147-151. ISSN 2226-3012