Основні моделізв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16542/
|
|
Title |
Основні моделізв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері
|
|
Creator |
Кияниця, Євгенія Олегівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті проаналізовано географічну класифікацію моделей зв’язків з громадськістю, що застосовуються в соціально-культурній сфері. Обрання саме такої класифікації обумовлено національною культурною специфікою, яка виконує інтегративну функцію, об'єднуючи штучні об'єкти у стійкі цілісності, що мають в межах суспільства розділені значення та смисли. Це дозволяє ідентифікувати соціальні групи відповідно з характерними для них культурними потребами і пріоритетами. Також, в дослідженні виявлено тенденцію покращення адаптації закладів соціокультурної сфери в ринковому середовищі за рахунок використання PR-технологій. Ця тенденція орієнтує соціокультурні організації на потреби бізнесу в той же час артикулючи свої власні інтереси. В статті наголошується на важливості активного впровадження технології фандрайзингу, використання якої, має забезпечити розвиток соціально- культурної сфери в цілому та закладів, що працюють в ній.
|
|
Publisher |
Київский університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16542/1/Ye._Kiyanitsya_Intehrovani_comunicacii%20_2016_1.pdf
Кияниця, Євгенія Олегівна (2016) Основні моделізв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері Інтегровані комунікації (1). с. 36-42. |
|