Запис Детальніше

Основні моделізв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16542/
 
Title Основні моделізв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері
 
Creator Кияниця, Євгенія Олегівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті проаналізовано географічну класифікацію моделей зв’язків з громадськістю, що застосовуються в соціально-культурній сфері. Обрання саме такої класифікації обумовлено національною культурною специфікою, яка виконує інтегративну функцію, об'єднуючи штучні об'єкти у стійкі цілісності, що мають в межах суспільства розділені значення та смисли. Це дозволяє ідентифікувати соціальні групи відповідно з характерними для них культурними потребами і пріоритетами. Також, в дослідженні виявлено тенденцію покращення адаптації закладів соціокультурної сфери в ринковому середовищі за рахунок використання PR-технологій. Ця тенденція орієнтує соціокультурні організації на потреби бізнесу в той же час артикулючи свої власні інтереси. В статті наголошується на важливості активного впровадження технології фандрайзингу, використання якої, має забезпечити розвиток соціально- культурної сфери в цілому та закладів, що працюють в ній.
 
Publisher Київский університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16542/1/Ye._Kiyanitsya_Intehrovani_comunicacii%20_2016_1.pdf
Кияниця, Євгенія Олегівна (2016) Основні моделізв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері Інтегровані комунікації (1). с. 36-42.