Запис Детальніше

Педагогіка та психологія вищої школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16629/
 
Title Педагогіка та психологія вищої школи
Pedagogy and psychology of higher school
Педагогика и психология высшей школы
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
Хоружа, Людмила Леонідівна
Цюман, Тетяна Петрівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Робочу навчальну програму курсу «Педагогіка і психологія вищої школи» укладено згідно з вимогами кредитно-модульної системи організації навчання. Програма визначає обсяги навчального матеріалу, який повинен опанувати магістрант відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики, загальних, фахових та спеціальних компетентностей, необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень студентів.
Мета курсу – розкрити закономірності розвитку освіти, процесу навчання та розвитку творчого потенціалу студентської молоді, її наукової та професійної підготовки відповідно до державних та європейських стандартів, потреб суспільства; закономірності функціонування психіки студента як суб’єкта навчально-професійної діяльності та специфіку науково-педагогічної діяльності викладача, визначити особливості науково - педагогічної діяльності викладача вищої школи.
Working curriculum course "Pedagogy and psychology of higher school" concluded according to the requirements of credit-modular system of training. The program determines the volume of training material that has to learn master according to educational qualification characteristics, general, professional and special competencies necessary methodological provision of technology and evaluation of educational achievements of students.
Course objective - to reveal patterns of education, learning and development of creative potential of students, its research and training in accordance with national and European standards and the needs of society; patterns of mental functioning student as a subject of educational and professional activities and the specific scientific and educational activities of the teacher, to determine the features of scientific - pedagogical activity of the teacher of high school.
Рабочую учебную программу курса «Педагогика и психология высшей школы» заключен в соответствии с требованиями кредитно-модульной системы организации обучения. Программа определяет объемы учебного материала, который должен овладеть магистрант в соответствии с образовательно-квалификационной характеристики, общих, профессиональных и специальных компетенций, необходимое методическое обеспечение, составляющие и технологии оценивания учебных достижений студентов.
Цель курса - раскрыть закономерности развития образования, процесса обучения и развития творческого потенциала студенческой молодежи, ее научной и профессиональной подготовки в соответствии с государственными и европейских стандартов, потребностей общества; закономерности функционирования психики студента как субъекта учебно-профессиональной деятельности и специфику научно-педагогической деятельности преподавателя, определить особенности научно - педагогической деятельности преподавателя высшей школы.
 
Date 2016
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16629/1/V_Zhelanova_PTPVS_%28M_P%29_PI.PDF
Желанова, Вікторія В'ячеславівна та Хоружа, Людмила Леонідівна та Цюман, Тетяна Петрівна (2016) Педагогіка та психологія вищої школи [Навчально-методичні матеріали]