Запис Детальніше

Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11089/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1304/966
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1304/966
 
Title Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій
Психолого-педагогические предпосылки развития информационно-образовательной среды обучения старшеклассников средствами сетевых технологий
Psycho-pedagogical preconditions of information and educational learning environment means seniors networking
 
Creator Коневщинська, О.Е.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті обґрунтовано суттєві психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників з використанням засобів мережних технологій. Проаналізовано стан і перспективи використання сучасних електронних соціальних мереж у навчально-виховному процесі. Виокремлено низку психолого-педагогічних чинників, що зумовлюють формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників, які базуються на взаємодії навчання, виховання й розвитку на всіх його етапах. Досліджено ефективність організації педагогічного процесу з використанням мережних технологій відповідно до принципів відкритої освіти, серед яких цілісність, неперервність і системність.
В статье обоснованы благоприятные психолого-педагогические предпосылки развития информационно-образовательной среды обучения старшеклассников с использованием средств сетевых технологий. Проанализировано состояние и перспективы использования современных электронных социальных сетей в учебно-воспитательном процессе. Выделен ряд психолого-педагогических предпосылок, облегчающих развитие информационно-образовательной среды обучения старшеклассников, основанные на взаимодействии обучения, воспитания и развития на всех его этапах. Исследована эффективность организации педагогического процесса с использованием сетевых технологий в соответствии принципам открытого образования, среди которых целостность, непрерывность и системность.
Abstract. In the article the favourable psychological and pedagogical preconditions of the development of information and educational environment for upper-form pupils learning with the use of network technologies are proved. The state and prospects of modern electronic social networks in the educational process are analyzed. There are identified a number of psychological and pedagogical prerequisites to facilitate the development of information and educational environment of upper-form pupils learning based on interaction between education, training and development at all stages. Efficiency of organization of educational process with the use of network technology in accordance with the principles of open education, including integrity, continuity and consistency has been investigated.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11089/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%83%D0%BC.%20%E2%84%965%202015.pdf
Коневщинська, О.Е. (2015) Psycho-pedagogical preconditions of information and educational learning environment means seniors networking Інформаційні технології і засоби навчання, 5 (49). pp. 82-88. ISSN 2076-8184