Запис Детальніше

Application of innovative technologies is in preparation of future specialists of preschool education

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16760/
 
Title Application of innovative technologies is in preparation of future specialists of preschool education
Застосування інноваційних технологій у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти
Применение инновационных технологий в подготовке будущих специалистов дошкольного образования
 
Creator Козак, Людмила Василівна
 
Subject Міжнародні
 
Description In the offered article essence of innovative technologies of studies and feature of their application is exposed in preparation of future specialists of preschool education; efficiency of project technologies of studies is well-proven in developing research flairs of future specialists, readiness to innovative professional activity.
У запропонованій статті розкрито сутність інноваційних технологій навчання та особливості їх застосування у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти; доведено ефективність проектних технологій навчання у розвитку дослідницьких здібностей майбутніх фахівців, готовності до інноваційної професійної діяльності.
В предложенной статье раскрыта сущность инновационных технологий обучения, особенности их применения в подготовке будущих специалистов дошкольного образования; доказана эффективность проектных технологий обучения в развитии исследовательских способностей будущих специалистов, готовности к инновационной профессиональной деятельности.
 
Publisher Хмельницький : ХГПА
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16760/1/kozak_zactocyvann_innov_texnolog.pdf
Козак, Людмила Василівна (2016) Застосування інноваційних технологій у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Хмельницький, 26-27 вересня 2016 року). с. 136-140.