Запис Детальніше

Мовна особистість сучасного вчителя-словесника в умовах модернізації освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16771/
 
Title Мовна особистість сучасного вчителя-словесника в умовах модернізації освіти
Языковая личность современного учителя-словесника в условиях модернизации образования
Language identity of modern teacher language and literature in the modernization of education
 
Creator Дика, Наталія Михайлівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description Автором висвітлено поняття "мовної особистості сучасного вчителя-словесника" в умовах модернізації освіти. Проаналізовано
різні погляди і підходи до аналізу мовної особистості, які визначають основну складову цього поняття. Зосереджено увагу на тому, що формування мовної особистості залежить від багатьох чинників і факторів впливу на її функціонування. Обґрунтовано доцільність врахування загальних лінгводидактичних особливостей
процесу формування мовної особистості, орієнтації на комплексний розвиток усіх її складових компетентностей.
Автором освещено реализацию концепта языковой личности в современной лингводидактике. Проанализированы различные взгляды и подходы к анализу языковой личности, которые определяют основную составляющую этого понятия. Сосредоточено внимание на том, что формирование языковой личности зависит от многих факторов влияния на её функционирование. Обоснована целесообразность учета общих лингводидактических особенностей процесса формирования языковой личности, ориентации на комплексное развитие всех её составляющих компетенций.
The author highlights the implementation of the concept of linguistic identity in modern linguodidactics. Analyzed
different views and approaches to the analysis of linguistic identity that define the basic component of this concept.
The emphasis is on the fact that the formation of linguistic identity depends on many factors and impacts of its
operations. Work on the formation of linguistic identity in the study of grammar should be systematic, coherent structural and based on a study in the unity of language units and rules of operation, process implementation language units in
speech aspects, as well as enhancing internal reserves disciples, their thinking and have obtained knowledge.
 
Publisher "Педагогічна преса"
 
Date 2016-09
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16771/6/N_Dyka_UMLVSU_9_IPPO.pdf
Дика, Наталія Михайлівна (2016) Мовна особистість сучасного вчителя-словесника в умовах модернізації освіти Українська мова і література в школах України (9). с. 31-34.