Запис Детальніше

Реалізація когнітивно-комунікативної методики навчання синтаксису у профільній школі

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16772/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=njuu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21COLORTERMS=0&S21P03=I=&S21STR=Ж74382:Пед.%20н.%2F2016%2F1
 
Title Реалізація когнітивно-комунікативної методики навчання синтаксису у профільній школі
Реализация когнитивно-коммуникативной
методики обучения синтаксиса в профильной школе
Сognitive-communicative methods of teaching
syntax in profile school
 
Creator Дика, Наталія Михайлівна
Огарь, Юлія Віталіївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті висвітлено особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики навчання
української мови у профільній школі. Здійснено аналіз когнітивно-комунікативної методики крізь призму двох її складових ― когнітивної та комунікативної. У зв’язку з тим, що переважна більшість уроків спрямована на розвиток граматичної будови учнівського мовлення, вміння правильно та
комунікативно доцільно будувати речення, методичний коментар подано в контексті вивчення теми “Дискурс як комунікативний процес і як текст”. Виокремлено різнорівневі завдання та вправи, спрямовані на розвиток мовнокомунікативної компетентності учнів.
В статье рассматриваются особенности реализации когнитивно-коммуникативной методики обучения украинскому языку в профильной школе. Осуществлен анализ когнитивно-коммуникативной методики сквозь призму двух её составляющих ― когнитивной и
коммуникативной. В связи с тем, что большинство уроков направлены на развитие
грамматического строя речи, умение учениками правильно и коммуникативно целесообразно
строить предложения, методический комментарий подано в контексте изучения темы “Дискурс
как коммуникативный процесс и как текст”. Упомянутые выше аспекты проиллюстрировано
упражнениями, направленными на развитие языковой компетентности учеников.
The article deals with the peculiarities of cognitive-communicative methods of teaching
Ukrainian in profile school. The analysis of cognitive-communicative approach in the light of its two
components ― the cognitive and communicative has been done.
 
Publisher ФО-П Ткачук О.В.
 
Date 2016-04-12
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16772/12/N_Dika_nzbdpu_2016_1_13_IPPO.pdf
Дика, Наталія Михайлівна та Огарь, Юлія Віталіївна (2016) Реалізація когнітивно-комунікативної методики навчання синтаксису у профільній школі Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету (1). с. 65-72. ISSN 2412-9208