Реалізація когнітивно-комунікативної методики навчання синтаксису у профільній школі
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16772/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=njuu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21COLORTERMS=0&S21P03=I=&S21STR=Ж74382:Пед.%20н.%2F2016%2F1 |
|
Title |
Реалізація когнітивно-комунікативної методики навчання синтаксису у профільній школі
Реализация когнитивно-коммуникативной методики обучения синтаксиса в профильной школе Сognitive-communicative methods of teaching syntax in profile school |
|
Creator |
Дика, Наталія Михайлівна
Огарь, Юлія Віталіївна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті висвітлено особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики навчання української мови у профільній школі. Здійснено аналіз когнітивно-комунікативної методики крізь призму двох її складових ― когнітивної та комунікативної. У зв’язку з тим, що переважна більшість уроків спрямована на розвиток граматичної будови учнівського мовлення, вміння правильно та комунікативно доцільно будувати речення, методичний коментар подано в контексті вивчення теми “Дискурс як комунікативний процес і як текст”. Виокремлено різнорівневі завдання та вправи, спрямовані на розвиток мовнокомунікативної компетентності учнів. В статье рассматриваются особенности реализации когнитивно-коммуникативной методики обучения украинскому языку в профильной школе. Осуществлен анализ когнитивно-коммуникативной методики сквозь призму двух её составляющих ― когнитивной и коммуникативной. В связи с тем, что большинство уроков направлены на развитие грамматического строя речи, умение учениками правильно и коммуникативно целесообразно строить предложения, методический комментарий подано в контексте изучения темы “Дискурс как коммуникативный процесс и как текст”. Упомянутые выше аспекты проиллюстрировано упражнениями, направленными на развитие языковой компетентности учеников. The article deals with the peculiarities of cognitive-communicative methods of teaching Ukrainian in profile school. The analysis of cognitive-communicative approach in the light of its two components ― the cognitive and communicative has been done. |
|
Publisher |
ФО-П Ткачук О.В.
|
|
Date |
2016-04-12
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16772/12/N_Dika_nzbdpu_2016_1_13_IPPO.pdf
Дика, Наталія Михайлівна та Огарь, Юлія Віталіївна (2016) Реалізація когнітивно-комунікативної методики навчання синтаксису у профільній школі Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету (1). с. 65-72. ISSN 2412-9208 |
|