Запис Детальніше

Особливості психологічної моделі успішного вчителя в контексті розгляду проблеми лідерства

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16789/
 
Title Особливості психологічної моделі успішного вчителя в контексті розгляду проблеми лідерства
FEATURES OF PSYCHOLOGICAL MODEL OF SUCCESSFUL TEACHER ARE IN CONTEXT OF CONSIDERATION OF PROBLEM OF LEADERSHIP
 
Creator Краєва, Оксана
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description В статті розглядається сучасна проблема успішності вчителя загальноосвітнього навчального закладу. Психологічно обґрунтовується модель успішного вчителя, як запорука підвищення ефективності педагогічного процесу, лідерської діяльності та функціонування суб’єкта, як організатора навчально-виховного впливу на особистість, яка дорослішає.
In the article is examined modern problem of success of teacher of general educational establishment.
The model of successful teacher is psychologically grounded, as a mortgage of increase of efficiency of pedagogical process, leader activity and functioning of subject, as organizer of the teaching and educational affecting on growing up personality.
 
Publisher Київ, Інститут вищої освіти НАПН України,
 
Date 2016-11-09
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16789/1/O_Kra%D1%96eva_%20TNMZ_4_IL.pdf
Краєва, Оксана (2016) Особливості психологічної моделі успішного вчителя в контексті розгляду проблеми лідерства Теоретичний та науково-методичний часопис «Вища освіта України» (Тематичний випуск «Університет та лідерство»), 4. с. 20-23.