Особливості психологічної моделі успішного вчителя в контексті розгляду проблеми лідерства
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16789/
|
|
Title |
Особливості психологічної моделі успішного вчителя в контексті розгляду проблеми лідерства
FEATURES OF PSYCHOLOGICAL MODEL OF SUCCESSFUL TEACHER ARE IN CONTEXT OF CONSIDERATION OF PROBLEM OF LEADERSHIP |
|
Creator |
Краєва, Оксана
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
В статті розглядається сучасна проблема успішності вчителя загальноосвітнього навчального закладу. Психологічно обґрунтовується модель успішного вчителя, як запорука підвищення ефективності педагогічного процесу, лідерської діяльності та функціонування суб’єкта, як організатора навчально-виховного впливу на особистість, яка дорослішає.
In the article is examined modern problem of success of teacher of general educational establishment. The model of successful teacher is psychologically grounded, as a mortgage of increase of efficiency of pedagogical process, leader activity and functioning of subject, as organizer of the teaching and educational affecting on growing up personality. |
|
Publisher |
Київ, Інститут вищої освіти НАПН України,
|
|
Date |
2016-11-09
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16789/1/O_Kra%D1%96eva_%20TNMZ_4_IL.pdf
Краєва, Оксана (2016) Особливості психологічної моделі успішного вчителя в контексті розгляду проблеми лідерства Теоретичний та науково-методичний часопис «Вища освіта України» (Тематичний випуск «Університет та лідерство»), 4. с. 20-23. |
|