Запис Детальніше

Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
 
Creator Падерін, І.Д.
Романов, О.В.
Титовец, Є.С.
 
Subject Маркетинг
 
Description У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання Інтернет-маркетингу на підприємстві харчової промисловості.
В статье проанализирован и обобщен опыт Интернет-маркетинга на предприятиях малого и среднего бизнеса регионов Украины. Определены терминология, методы и средства Интернет-маркетинга. Проведено исследование современных инструментов Интернет-маркетинга в развитии электронной коммерции на предприятиях. Рассмотрено использование Интернет-маркетинга на предприятии пищевой промышленности.
The article analyzes and summarizes the experience of online marketing for small and medium-sized businesses Ukraine's regions. Defined terminology, methods and tools for online marketing. The study of modern Internet marketing tools in the development of e-commerce in enterprises. We consider the use of Internet marketing in the food industry.
 
Date 2016-11-28T17:27:58Z
2016-11-28T17:27:58Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, О.В. Романов, Є.С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 1 (43). — С. 120-124. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109444
339.138:334
 
Language uk
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України