Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
|
|
Creator |
Падерін, І.Д.
Романов, О.В. Титовец, Є.С. |
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання Інтернет-маркетингу на підприємстві харчової промисловості.
В статье проанализирован и обобщен опыт Интернет-маркетинга на предприятиях малого и среднего бизнеса регионов Украины. Определены терминология, методы и средства Интернет-маркетинга. Проведено исследование современных инструментов Интернет-маркетинга в развитии электронной коммерции на предприятиях. Рассмотрено использование Интернет-маркетинга на предприятии пищевой промышленности. The article analyzes and summarizes the experience of online marketing for small and medium-sized businesses Ukraine's regions. Defined terminology, methods and tools for online marketing. The study of modern Internet marketing tools in the development of e-commerce in enterprises. We consider the use of Internet marketing in the food industry. |
|
Date |
2016-11-28T17:27:58Z
2016-11-28T17:27:58Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, О.В. Романов, Є.С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 1 (43). — С. 120-124. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109444 339.138:334 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|