Запис Детальніше

Практика застосування маркетингових інструментів у сучасній мережевій інформаційній війні

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16968/
 
Title Практика застосування маркетингових інструментів у сучасній мережевій інформаційній війні
ПРАКТИКА ПРИМЕНЕНИЯ МАРКЕТИНГОВЬІХ ИНСТРУМЕНТОВ
В СОВРЕМЕННОЙ СЕТЕВОЙ ИНФОРМАЦИОННОЙ ВОЙНЕ
PRACTICE OF MARKETING TOOLS
IN MODERN NETWORKED INFORMATION WAR
 
Creator Курбан, Олександр Васильович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Дослідження пов'язане з пошуком інноваційних засобів та методів промоції інфорли
у соціальних онлайнових мережах, у рамках проблематики інформаційно-психологічних б
Специфіка та особливості сучасного етапу розвитку інтернет-технологій потребує актив:
використання таких інструментів, як таргетинг, контекстна реклама та мобільний маркеїг,
Методологія дослідження полягає в застосуванні таких загальнонаукових методів,
синтезу, аналізу порівняння, а також прикладних: моделювання та прогнозування. Зазначч
методологічний підхід дозволяє напрацювати практичні шляхи та визначити напрямки подаль
науково-теоретичних розвідок щодо запровадження інноваційних мережевих технологій у г~
інформаційних війн. Наукова новизна роботи полягає в розширенні можливостей прикладного лл
науково-теоретичного дослідження інноваційних мережевих технологій. Практичне застосувакш
зазначених технологій відкриє нові можливості роботи з інформацією та визначить ефектиж.
інструменти управління комунікаційними процесами. Опрацювання та адаптація під потреби практики мережевих інформаційних війн, нових .методів та засобів управління інформаційними
потоками має пріоритетне значення на теперішньому етапі розвитку науки про соціальні мережиш:
комунікації. Визначення прикладних та науково-теоретичних напрямків дослідженьу цьому контекст
є найближчим завданням для представників профільних наукових дисциплін.
Исследование связано с поиском инновационннх способов и методов продвижения информт^и. *
социальньїх онлайн-сетях, в рамках проблематики информационно-психологических войн. Специфтхш
особенности современного зтапа развития интернет-технологий требует активного использовжш
таких инструментов, как таргетинг, контекстная реклама и мобильньїй маркетинг. Методомяш
исследованиязаключаетсявприменениитакихобщенаучньїхметодов, как:синтез, анализ, сравненж.ж
также прикладних: моделирование и прогнозирование. Указанний методологический подход позвахивш
вьіработать практические пути и определить направлення дальнейших научно-теоретичгзЕЖ
исследований по внедрению инновационннх сетевьіх технологий в обласній информациоштт
войн. Научная новизна роботи заключается в расширении возможностей прикладного и шпчт-
теоретического исследования инновационньїх сетевих технологий. Практическое приметашш
указанньїх технологий откроет новие возможностиработьі с информацией и определит зффектжжж
инструменти управлення коммуникационними процессами. Разработка и адаптация под потребжсшт
практики сетевих информационньїх войн, нових методов и средств управлення информациокяяот
потоками имеет приоритетное значение на нинешнем зтапе развития науки о социальньїх сгт-тш
коммуникациях. Определение прикладних и научно-теоретических направлений исследований в зявшиг
контексте является ближайшей задачей для представителей профильних дисциплин.
Ригрозе о/АгіісІе. ТНе гезеагск із геїаіей іо (Не зеагск/ог іппоуаііуе теапз апсі теікосіз о/рготоііоп
і/огтаііоп опііпе іп зосіаі пеШогкз, тікіп іке регзресііме о/ іп/огтаііоп-рзускоіо^ісаі м/аг. Зресфсііу
сі/еаіигез сопіетрогагу йеуеіортепі о/іпіегпеі іескпоІо§іез геаиігез асііуе изе іооіз зиск аз іащеійщ,
піехіиаі асЬегіізіщ апсі тоЬИе тагкеііщ.
МеікосІоІо§у. її із Іо арріу зсіепіфс теікосіз зиск аз: зупікезіз, апаїузіз, сотрагізоп апй арріісаіїоп:
йеііщ апсі /огесазІіп§. Тке аЬоуе теікосІоІо§ісаІ арргоаск аііош из Іо мюгк оиі ргасіісаі м>ауз апсі
піі/у агеаз /ог/игікег гезеагск апсі ікеогеіісаі іпуезіщаііопз сопсегпіщ іке іпігосіисііоп о/ іппоуаііуе
Іюогк ІескпоІо§іез іп іп/огтаііоп м>агз.
Иоуеііу. Тке зсіепіфс поуеііу о/іке м/огк із іо етроу/ег апсі аррііеа* зсіепіфс апсі (кеогеіісаі гезеагск
с/іппоуаііуе пеґмогк іескпоіо^іез. РгасИсаІ арріісаііоп о/ікезе ІескпоІо§іез орепз ир пем> роззіЬіШіез о/
п/огтаііоп апй Шепіфез е$есііуе Іооіз/ог тапа%іщ соттипісаііоп ргосеззез.
Сопсіизіопз. Оигіп£ деуеІоріп§ ста* айарііщ іо іке пеейз о/пеімогк іп/огтаііоп м>аг?аге ргасіісез,
пем> іооїз. теіосііу апсі іп/огтаїіоп тапа§етепІ із а ргіогііу аі іке сиггепі зіа§е о/деуеіортепі о/іке зсіепсе
о/зосіаі пеРмогк соттипісаііопз. Оефпіііопз апсі ікеогеіісаі зсіепіфс гезеагск агеаз іп ікіз сопіехі, іке
іттесііаіе іазк/ог гергезепіаііуез о/геїеуапі сіізсірііпез.
 
Publisher Міністерство культури і мистецтв України. - Київ : Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв
 
Date 2016-11
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16968/1/Kurban_BibDokInf_02.2016.pdf
Курбан, Олександр Васильович (2016) Практика застосування маркетингових інструментів у сучасній мережевій інформаційній війні Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія (2). с. 88-95.