Запис Детальніше

Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16989/
 
Title Стратегія і тактика сучасної інформаційної
активності у соціальних мережах
Стратегия и тактика современной информационной
активности в социальных сетях
Strategy and tactics of modern information
activity in social networks
 
Creator Курбан, Олександр Васильович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті подано аналіз сучасної ситуації у соціальному медіамаркетингу. Розглянуто проблему розробки стратегії і
тактики комунікаційної роботи в соціальних мережах типу wеЬ 2.0. Автор пропонує базовий алгоритм, на основі якого
можна побудувати роботу в SММ.
В статье представлен анализ современной ситуации в социальном медиамаркетингу. Рассмотрена проблема разработки стратегии и
тактики коммуникационной работы в социальных сетях типа WеЬ 2.0. Автор предлагает базовый алгоритм, на основе которого
можно построить работу в SММ.
The article analyzes the current situation in the social mediamarketynhu. The problem of development strategies and
communications tactics of social networks we type 2.0. The author offers basic algorithm on which
you can build a work in SMM.
 
Publisher Книжкова палата України
 
Date 2014-07-14
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16989/1/Kurban_VisnykKP_09.2014.pdf
Курбан, Олександр Васильович (2014) Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах Вісник Книжкової палати (9). с. 42-45.