Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16989/
|
|
Title |
Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах Стратегия и тактика современной информационной активности в социальных сетях Strategy and tactics of modern information activity in social networks |
|
Creator |
Курбан, Олександр Васильович
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті подано аналіз сучасної ситуації у соціальному медіамаркетингу. Розглянуто проблему розробки стратегії і тактики комунікаційної роботи в соціальних мережах типу wеЬ 2.0. Автор пропонує базовий алгоритм, на основі якого можна побудувати роботу в SММ. В статье представлен анализ современной ситуации в социальном медиамаркетингу. Рассмотрена проблема разработки стратегии и тактики коммуникационной работы в социальных сетях типа WеЬ 2.0. Автор предлагает базовый алгоритм, на основе которого можно построить работу в SММ. The article analyzes the current situation in the social mediamarketynhu. The problem of development strategies and communications tactics of social networks we type 2.0. The author offers basic algorithm on which you can build a work in SMM. |
|
Publisher |
Книжкова палата України
|
|
Date |
2014-07-14
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/16989/1/Kurban_VisnykKP_09.2014.pdf
Курбан, Олександр Васильович (2014) Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах Вісник Книжкової палати (9). с. 42-45. |
|