Запис Детальніше

Застосування методики ескалації тактильного контакту у психологічному супроводі дітей з гіперактивністю та дефіцитом уваги

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16231/
978-617-657-034-9
 
Title Застосування методики ескалації тактильного контакту у психологічному супроводі дітей з гіперактивністю та дефіцитом уваги
Применение методики эскалации тактильного контакта в психологическом сопровождении детей с гиперактивностью и дефицитом внимания
Іntensification of tactile contact technique in psychological assistance of adhd children
 
Creator Тохтамиш, Олександр Михайлович
Соколовська, І.С.
 
Subject Навчальні посібники
 
Description The role of tactile perception in child development is analyzed in the article. The deprivation of tactile stimulus in early age can lead to increasing of ADHD symptoms. Phenomena of attachment and bonding and their tactile component as a factor of harmonious child development are theoretically analyzed too. The author offers tactile contact technique as a technique of psychological assistance (therapy) of ADHD children. Effectiveness of this technique is experimental investigated, recommendations of its applying are offering.
В статье анализируется роль тактильного (гаптического) восприятия в развитии ребенка, в частности, усилению симптомов гиперактивности и дефицита внимания у детей раннего возраста. Предлагается методика эскалации тактильного контакта, как методика психологического сопровождения детей с гиперактивностью и дефицитом внимания. Проведено экспериментальное исследование эффективности данной методики, даны рекомендации по ее применению.
У статті аналізується роль тактильного сприймання у розвитку дитини, досліджується чинники соціального середовища які можуть сприяти прояву та підсиленню симптомів гіперактивності та дефіциту уваги серед дітей раннього віку. Пропонується методика ескалації тактильного контакту, як методика психологічної допомоги дітям з гіперактивністю і дефіцитом уваги. Підтверджена достатньо висока ефективність методики за допомогою емпіричного дослідження, надані рекомендації щодо її застосування.
 
Publisher К: ФОП Верес О.І.
 
Date 2016-06-15
 
Type Розділ підручника/навчального посібника
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16231/1/Tohtamish_O_M_Sokolovska_I_L_KPP_IL._1pdf.pdf
Тохтамиш, Олександр Михайлович та Соколовська, І.С. (2016) Застосування методики ескалації тактильного контакту у психологічному супроводі дітей з гіперактивністю та дефіцитом уваги In: Основи соціальної педіатрії. К: ФОП Верес О.І., с. 176-182.