Запис Детальніше

Умови зменшення дестабілізаційних чинників в освітньому процесі дітей з аутизмом

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/17220/
 
Title Умови зменшення дестабілізаційних чинників в освітньому процесі дітей з аутизмом
 
Creator Скрипник, Тетяна Вікторівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Незважаючи на опанування українськими освітянами певними стратегічними аспектами інклюзивної політики, культури і практики, а також алгоритмом підготовки й упровадження освітнього процесу для дітей з особливими потребами, багато складників цього процесу залишаються невирішеними. Серед таких питань - створення умов для безперешкодної освіти дітей з аутизмом. Необізнаність фахівців і батьків у цьому питанні призводить до їхньої безпорадності й песимістичних прогнозів щодо перспектив отримання освіти цими дітьми.
Мета статті - розкрити умови безбар'єрного й відповідного освітнього середовища для дітей з аутизмом як одного зі шляхів задоволення їхніх особливих освітніх потреб.
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/17220/1/T_Skrypnyk_EAPS_OTPN_KSPKIO_IL.pdf
Скрипник, Тетяна Вікторівна (2016) Умови зменшення дестабілізаційних чинників в освітньому процесі дітей з аутизмом Освіта та педагогічна наука, 164 (1). с. 39-45.