Запис Детальніше

Розвиток етичної компетентності вчителя початкових класів в умовах післядипломної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/17363/
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/4/129.pdf
 
Title Розвиток етичної компетентності вчителя початкових класів в умовах післядипломної освіти
Развитие этической компетентности учителя начальных классов в условиях последипломного образования
Development of ethical competence primary school teachers under of postgraduate education
 
Creator Кравчук, Лариса Володимирівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description Стаття присвячена проблемі розвитку етичної компетентності вчителя початкових класів в умовах післядипломної освіти. Етична компетентність учителя розглядається як складова його професійної компетентності. Досліджуючи теоретичну складову проблеми, автор докладно зупиняється на питанні важливості володіння вчителем етичною компетентністю в умовах гуманізації освітнього простору початкової школи. З одного боку етична компетентність – це етичні знання, комунікативні уміння, психологічна позиція вчителя та його морально-психологічні якості, тобто етична сутність вчителя як особистості. З іншого – його підготовленість, як фахівця, до здійснення етичного розвитку і виховання учнів. Для забезпечення цілеспрямованого впливу на розвиток етичної компетенції вчителів початкових класів в умовах післядипломної освіти, автор пропонує включити в роботу курсів низку навчальних тематичних модулів.
Статья посвящена проблеме развития этической компетентности учителя начальных классов в условиях последипломного образования. Этическая компетентность учителя рассматривается как составляющая его профессиональной компетентности. Исследуя теоретическую составляющую проблемы, автор подробно останавливается на вопросе важности владения учителем этической компетентностью в условиях гуманизации образовательного пространства начальной школы. С одной стороны этическая компетентность – это этические знания, коммуникативные умения, психологическая позиция учителя и его морально-психологические качества, то есть этическая сущность учителя как личности. С другой – его подготовленность, как специалиста, к осуществлению нравственного развития и воспитания учащихся. Для обеспечения целенаправленного влияния на развитие этической компетенции учителей начальных классов в условиях последипломного образования, автор предлагает включить в работу курсов ряд учебных тематических модулей.
The article deals with the problem of ethical competence of elementary school teacher in terms of postgraduate education. Ethical competence of the teacher is regarded as a part of their professional competence. Exploring the theoretical part of the problem, the author stops on the importance for teacher to be ethically competent in terms of humanization of educational space of elementary school. On the one hand ethical competence – is ethical knowledge, communication skills, psychological attitude of the teacher and their moral and psychological qualities, i.e. ethical nature of the teacher as a person. On the other hand – their readiness, as an expert, to the ethical development and education of students. To ensure a targeted influence on the development of ethical competence of primary school teachers in terms of postgraduate education the author offers to include to the courses a number of educational thematic modules.
 
Publisher Видавничий дім "Гельветика"
 
Date 2016-04
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/17363/1/L_Kravchuk_MV_4_IPPO.pdf
Кравчук, Лариса Володимирівна (2016) Розвиток етичної компетентності вчителя початкових класів в умовах післядипломної освіти Молодий вчений, Частина ІV (4). с. 537-541. ISSN 2304-5809