Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705168/
|
|
Title |
Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів
Synhronistic table as a means of knoweleges of integration in natural subjects Синхронистическая таблица как средство интегрирования знаний по естественным предметам |
|
Creator |
Величко, Л. П.
Козленко, О. Г. Малієнко, Юлія Борисівна Мельник, Ю.С. Надтока, О. Ф. |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 54 Chemistry. 93/94 History |
|
Description |
У синхроністичній таблиці наведено відомості про видатні відкриття в хімії, біології, фізиці, астрономії, географії на тлі найважливіших фактів всесвітньої історії та історії літератури і мистецтва. Таблицю розроблено згідно з чинними навчальними програмами з різних предметів для загальноосвітніх навчальних закладів. Вона стане у пригоді вчителям з метою формування в учнів цілісного уявлення про історичну добу, коли здійснювалися відкриття у природничих науках, під час проведення інтегрованих уроків, дискусій, семінарів, створення проблемних навчальних ситуацій, організації проектної діяльності учнів, а також як довідковий матеріал.
The synchronistic table highlights significant discoveries in chemistry, biology, physics, astronomy and geography on the background of the most important facts of global history, literature and art. The table is developed in line with the secondary school syllabus of various academic subjects. This tool helps to develop students’ holistic view of historic eras when the major natural sciences discoveries were made. Apart from using it for reference purposes teachers will find it applicable to the variety of learning formats – integrated lessons, discussions, workshops, seminars, problem-centric learning cases modelling and students’ projects. В синхронистической таблице приведены сведения о выдающихся открытиях в химии, биологии, физике, астрономии, географии на фоне важнейших фактов всемирной истории, а также истории литературы и искусства. Таблица разработана в соответствии с действующими учебными программами по разным предметам для общеобразовательных учебных заведений. Учителя могут её использовать с целью формирования у учащихся целостного представления об исторической эпохе, когда совершались открытия в естественных науках, при проведении интегрированных уроков, дискуссий, семинаров, создания проблемных учебных ситуаций, организации проектной деятельности учащихся, а также как справочный материал. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705168/1/Bio_him_6_2016_Velychko_tabl.pdf
- Величко, Л. П., Козленко, О. Г., Малієнко, Юлія Борисівна, Мельник, Ю.С. and Надтока, О. Ф. (2016) Synhronistic table as a means of knoweleges of integration in natural subjects Біологія і хімія в рідній школі, 6 (118). pp. 2-16. |
|