Запис Детальніше

Робоча програма навчальної дисципліни Оркестровий клас ІІІ-ІV курс

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/17435/
 
Title Робоча програма навчальної дисципліни Оркестровий клас ІІІ-ІV курс
 
Creator Сахарова, Лідія Олександрівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
У професійній підготовці бакалаврів музичного мистецтва оркестровий клас відіграє важливу роль. Поряд з іншими фаховими дисциплінами оркестр відкриває для студентів особливу форму вивчення музики – форму колективного виконання, яка за своєю сутністю виходить за межі поняття просто грати разом. Оркестр – це не формальне об’єднання звучання зібраних до купи музичних інструментів. Як цілісний виконавський колектив він повинен відповідати певним закономірностям і правилам, тим специфічним вимогам і характеристикам, які, власне, і забезпечують його діяльність, художні засади звучання саме як оркестру, а не великої групи виконавців. Характерною рисою оркестрового мистецтва є наявність та реалізація єдиних художніх намірів, єдність емоційного відгуку на твори, що виконуються, вміння відчувати, творити разом. Заняття в оркестровому класі допомагають студентам ознайомитися з багатою палітрою музичного мистецтва, оскільки тембральні та технічні можливості оркестрового колективу суттєво ширші у порівнянні з сольним чи ансамблевим виконанням творів. Водночас, музикування в оркестрі розкриває перед студентами колоритність та неповторність виражальних можливостей народних інструментів..
Робоча навчальна програма з дисципліни «Оркестровий клас» є нормативним документом Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено на основі освітньої програми підготовки бакалаврів, відповідно до навчального плану галузі знань 0202 «Мистецтво», напряму підготовки 6.020204 «Музичне мистецтво».
У програмі визначено:
– обсяги знань, які повинен опанувати студент відповідно до вимог освітньої програми, алгоритм вивчення навчального матеріалу дисципліни «Оркестровий клас»;
– необхідне методичне й інструментальне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень студентів;
– визначені обов’язкові форми діяльності оркестрового колективу (виконання музичних творів, читання нот з аркуша, транспонування);
– різні способи оволодіння навчальним репертуаром (ескізне вивчення оркестрових творів – ознайомлення з різноманітними музичними стилями, формування навичок орієнтування у стильових і жанрових ознаках; ґрунтовне відпрацювання оркестрових творів – вивчення нотного тексту, робота над штрихами, темпом, агогікою тощо; повторне виконання оркестрових творів – актуалізація оркестрово-виконавського досвіду; самостійне вивчення оркестрових творів – закріплення отриманих знань, умінь й навичок, щодо особливостей гри в оркестрі, як професійна мотивація студента.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/17435/1/%D0%9E%D1%80%D0%BA_%D0%BA%D0%BB_%20%D0%86%D0%86%D0%86-%D0%86V%D0%B1%D0%B0%D0%BA_2016-2017.pdf
Сахарова, Лідія Олександрівна (2016) Робоча програма навчальної дисципліни Оркестровий клас ІІІ-ІV курс [Навчально-методичні матеріали]