Запис Детальніше

Дисертація - Формування грамати чної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/17829/
 
Title Дисертація - Формування грамати
чної компетентності учнів 8

9
класів у
процесі вивчення синтаксису
Дисертація - Формування грамати
чної компетентності учнів 8

9
класів у
процесі вивчення синтаксису
Дисертація - Формування грамати
чної компетентності учнів 8

9
класів у
процесі вивчення синтаксису
 
Creator Кушнір, Тетяна Іванівна
 
Subject Дисертації
 
Description У дисертації подано результати теоретико
-
експериментального дослідження
реалізації компетентнісного підходу до вивчення синтаксису, а саме формування
граматичної компетентності учнів 8

9 класів у процесі вив
чення синтаксису;
уто
чнено сутність базових понять:
«граматична компетентність
учнів 8

9 класів
»,
«мовна
компетентність»,
«мовленнєва
компетентність»,
«комунікативна
компетентність»; проаналізовано психолого
-
педагогічні умови формування
граматичної компе
тентності учнів 8

9 класів у процесі вивчення синтаксису;
обґрунтов
ано лінгводидактичні засади
й розроблено методику формування
граматичної компетентності учнів 8

9 класів у процесі вивчення синтаксису, що
ґрунтується на реалізації комунікативної спрям
ованості навчання.
Суть пропонованої методики полягає у створенні системи вправ і завдань
(аналітичного, репродуктивного, конструктивного та продуктивно
-
творчого
характеру), реалізації компетентнісного підходу до формування синтаксичних умінь
та навичок у
процесі засвоєння словосполучення, простого та складного речення,
текстів різних типів, видів та жанрів.
Експериментально
-
дослідне навчання підтвердило ефективність методики
формування граматичної компетентності учнів 8

9 класів у процесі вивчення
синтаксису. Порівняльний аналіз результатів ек
спериментального навчання
засвідчи
в позитивну динаміку рівнів сформованості г
раматичної компетентності
учнів
8

9 класів у процесі вивчення синтаксису, що підтвердило доцільність
запропонованої моделі.
У дисертації подано результати теоретико
-
експериментального дослідження
реалізації компетентнісного підходу до вивчення синтаксису, а саме формування
граматичної компетентності учнів 8

9 класів у процесі вив
чення синтаксису;
уто
чнено сутність базових понять:
«граматична компетентність
учнів 8

9 класів
»,
«мовна
компетентність»,
«мовленнєва
компетентність»,
«комунікативна
компетентність»; проаналізовано психолого
-
педагогічні умови формування
граматичної компе
тентності учнів 8

9 класів у процесі вивчення синтаксису;
обґрунтов
ано лінгводидактичні засади
й розроблено методику формування
граматичної компетентності учнів 8

9 класів у процесі вивчення синтаксису, що
ґрунтується на реалізації комунікативної спрям
ованості навчання.
Суть пропонованої методики полягає у створенні системи вправ і завдань
(аналітичного, репродуктивного, конструктивного та продуктивно
-
творчого
характеру), реалізації компетентнісного підходу до формування синтаксичних умінь
та навичок у
процесі засвоєння словосполучення, простого та складного речення,
текстів різних типів, видів та жанрів.
Експериментально
-
дослідне навчання підтвердило ефективність методики
формування граматичної компетентності учнів 8

9 класів у процесі вивчення
синтаксису. Порівняльний аналіз результатів ек
спериментального навчання
засвідчи
в позитивну динаміку рівнів сформованості г
раматичної компетентності
учнів
8

9 класів у процесі вивчення синтаксису, що підтвердило доцільність
запропонованої моделі.
У дисертації подано результати теоретико
-
експериментального дослідження
реалізації компетентнісного підходу до вивчення синтаксису, а саме формування
граматичної компетентності учнів 8

9 класів у процесі вив
чення синтаксису;
уто
чнено сутність базових понять:
«граматична компетентність
учнів 8

9 класів
»,
«мовна
компетентність»,
«мовленнєва
компетентність»,
«комунікативна
компетентність»; проаналізовано психолого
-
педагогічні умови формування
граматичної компе
тентності учнів 8

9 класів у процесі вивчення синтаксису;
обґрунтов
ано лінгводидактичні засади
й розроблено методику формування
граматичної компетентності учнів 8

9 класів у процесі вивчення синтаксису, що
ґрунтується на реалізації комунікативної спрям
ованості навчання.
Суть пропонованої методики полягає у створенні системи вправ і завдань
(аналітичного, репродуктивного, конструктивного та продуктивно
-
творчого
характеру), реалізації компетентнісного підходу до формування синтаксичних умінь
та навичок у
процесі засвоєння словосполучення, простого та складного речення,
текстів різних типів, видів та жанрів.
Експериментально
-
дослідне навчання підтвердило ефективність методики
формування граматичної компетентності учнів 8

9 класів у процесі вивчення
синтаксису. Порівняльний аналіз результатів ек
спериментального навчання
засвідчи
в позитивну динаміку рівнів сформованості г
раматичної компетентності
учнів
8

9 класів у процесі вивчення синтаксису, що підтвердило доцільність
запропонованої моделі.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/17829/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%2030.11.16.pdf
Кушнір, Тетяна Іванівна (2016) Дисертація - Формування грамати чної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка.