Дисертація - Формування грамати чної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17829/
|
|
Title |
Дисертація - Формування грамати чної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису Дисертація - Формування грамати чної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису Дисертація - Формування грамати чної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису |
|
Creator |
Кушнір, Тетяна Іванівна
|
|
Subject |
Дисертації
|
|
Description |
У дисертації подано результати теоретико - експериментального дослідження реалізації компетентнісного підходу до вивчення синтаксису, а саме формування граматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вив чення синтаксису; уто чнено сутність базових понять: «граматична компетентність учнів 8 – 9 класів », «мовна компетентність», «мовленнєва компетентність», «комунікативна компетентність»; проаналізовано психолого - педагогічні умови формування граматичної компе тентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису; обґрунтов ано лінгводидактичні засади й розроблено методику формування граматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису, що ґрунтується на реалізації комунікативної спрям ованості навчання. Суть пропонованої методики полягає у створенні системи вправ і завдань (аналітичного, репродуктивного, конструктивного та продуктивно - творчого характеру), реалізації компетентнісного підходу до формування синтаксичних умінь та навичок у процесі засвоєння словосполучення, простого та складного речення, текстів різних типів, видів та жанрів. Експериментально - дослідне навчання підтвердило ефективність методики формування граматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису. Порівняльний аналіз результатів ек спериментального навчання засвідчи в позитивну динаміку рівнів сформованості г раматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису, що підтвердило доцільність запропонованої моделі. У дисертації подано результати теоретико - експериментального дослідження реалізації компетентнісного підходу до вивчення синтаксису, а саме формування граматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вив чення синтаксису; уто чнено сутність базових понять: «граматична компетентність учнів 8 – 9 класів », «мовна компетентність», «мовленнєва компетентність», «комунікативна компетентність»; проаналізовано психолого - педагогічні умови формування граматичної компе тентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису; обґрунтов ано лінгводидактичні засади й розроблено методику формування граматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису, що ґрунтується на реалізації комунікативної спрям ованості навчання. Суть пропонованої методики полягає у створенні системи вправ і завдань (аналітичного, репродуктивного, конструктивного та продуктивно - творчого характеру), реалізації компетентнісного підходу до формування синтаксичних умінь та навичок у процесі засвоєння словосполучення, простого та складного речення, текстів різних типів, видів та жанрів. Експериментально - дослідне навчання підтвердило ефективність методики формування граматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису. Порівняльний аналіз результатів ек спериментального навчання засвідчи в позитивну динаміку рівнів сформованості г раматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису, що підтвердило доцільність запропонованої моделі. У дисертації подано результати теоретико - експериментального дослідження реалізації компетентнісного підходу до вивчення синтаксису, а саме формування граматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вив чення синтаксису; уто чнено сутність базових понять: «граматична компетентність учнів 8 – 9 класів », «мовна компетентність», «мовленнєва компетентність», «комунікативна компетентність»; проаналізовано психолого - педагогічні умови формування граматичної компе тентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису; обґрунтов ано лінгводидактичні засади й розроблено методику формування граматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису, що ґрунтується на реалізації комунікативної спрям ованості навчання. Суть пропонованої методики полягає у створенні системи вправ і завдань (аналітичного, репродуктивного, конструктивного та продуктивно - творчого характеру), реалізації компетентнісного підходу до формування синтаксичних умінь та навичок у процесі засвоєння словосполучення, простого та складного речення, текстів різних типів, видів та жанрів. Експериментально - дослідне навчання підтвердило ефективність методики формування граматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису. Порівняльний аналіз результатів ек спериментального навчання засвідчи в позитивну динаміку рівнів сформованості г раматичної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису, що підтвердило доцільність запропонованої моделі. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17829/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%2030.11.16.pdf
Кушнір, Тетяна Іванівна (2016) Дисертація - Формування грамати чної компетентності учнів 8 – 9 класів у процесі вивчення синтаксису Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|