Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку особистості
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17286/
978-617-658-019-5 |
|
Title |
Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку особистості Acme Synergetic bases of studying and designing personal and professional development of the individual Акмесинергетические основы изучения и проектирования личностно-профессионального развития личности |
|
Creator |
Гладкова, Валентина Миколаївна
Пожарський, Святослав Дмитрович |
|
Subject |
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
|
|
Description |
У статті розглянуто сутність синергетичної акмеології в історичному розрізі. Розкрито зміст основних понять акме і кате та здійснено їх порівняльний аналіз. Проаналізовано методологічні підходи і принципи, що використовуються в акмесинергетичних дослідженнях.
In the article the essence of synergetic acmeology in the historic section. The content of the basic concepts Acme and Kata and carried out their comparative analіz. We analyzed the methodological approaches and principles that are used in akmesinergetical studies. В статье рассмотрена сущность синергетической акмеологии в историческом разрезе. Раскрыто содержание основних понятий акме и кате и осуществлен их сравнительный аналіз. Проанализированы методологические подходы и принципы, которые используются в акмесинергетических исследованиях. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17286/1/V_Hladkova_S_Pozharskiy_SADTMNPA_FITU_KU.pdf
Гладкова, Валентина Миколаївна та Пожарський, Святослав Дмитрович (2016) Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку особистості Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти. с. 749-771. ISSN 978-617-658-019-5 |
|