Компетентнісний підхід до полікультурного навчання вчителів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17708/
|
|
Title |
Компетентнісний підхід до полікультурного навчання вчителів Competence based approach to teachers’ policultural education |
|
Creator |
Ковалинська, Інна Володимирівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Стаття присвячена виявленню основних вимог до формування компетентностей вчителя в умовах мультикультурного навчального середовища в країнах Західної Європи, та імплементації цих вимог до умов України. Автор вказує, що основні компетентності європейського вчителя -це: вміння працювати в етнічно-ерогенному класі, створювати сприятливу атмосферу для розвитку усіх студентів; уміння співпрацювати з батьками і громадою; розвиток мовних компетентностей. Автором розроблено основи системи полікультурної освіти в Україні, основними структурними компонентами якої є інституційний, цільовий, змістовий, операційно- діяльнісний, результативний. Авторка вказує на можливості використання досвіду окремих західноєвропейських країн для розбудови певних компонентів полікультурної освіти в Україні.
The article deals with a description of some key competencies that are needed by a teacher for his/her successful professional activity in a multicultural society. The author addresses some program documents by the European committee of culture and education that depict the requirements of the society that a teacher should meet, such as: language competence; an ability to work in a multicultural environment; an ability to maintain fruitful co-operation with the community, parents and colleagues. The main idea that lies behind a teacher’s multicultural competence is that a teacher should change his/her attitude to the essence of multiculturality as view it as an advantage, not a challenge, that helps develop new qualities and get a broader world outlook. The author further states the necessity of building a system of polycultural education in Ukraine. |
|
Publisher |
КПІ
|
|
Date |
2016-07
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17708/1/I_Kovalynska_KPI_7_KAM.pdf
Ковалинська, Інна Володимирівна (2016) Компетентнісний підхід до полікультурного навчання вчителів Вісник Національного технічного універитету України "Київський політехнчний інституту" (7). с. 37-43. ISSN 2307-1591 |
|