Запис Детальніше

Компетентнісний підхід до полікультурного навчання вчителів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/17708/
 
Title Компетентнісний підхід до полікультурного навчання
вчителів
Competence based approach to teachers’ policultural education
 
Creator Ковалинська, Інна Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Стаття присвячена виявленню основних вимог до формування компетентностей вчителя в умовах мультикультурного навчального середовища в країнах Західної Європи, та імплементації цих вимог до умов України. Автор вказує, що основні компетентності європейського вчителя -це: вміння працювати в етнічно-ерогенному класі, створювати сприятливу атмосферу для розвитку усіх студентів; уміння співпрацювати з батьками і громадою; розвиток мовних компетентностей. Автором розроблено основи системи полікультурної освіти в Україні, основними структурними компонентами якої є інституційний, цільовий, змістовий, операційно- діяльнісний, результативний. Авторка вказує на можливості використання досвіду окремих західноєвропейських країн для розбудови певних компонентів полікультурної освіти в Україні.
The article deals with a description of some key competencies that are needed by a teacher for his/her successful professional activity in a multicultural society. The author addresses some program documents by the European committee of culture and education that depict the requirements of the society that a teacher should meet, such as: language competence; an ability to work in a multicultural environment; an ability to maintain fruitful co-operation with the community, parents and colleagues. The main idea that lies behind a teacher’s multicultural competence is that a teacher should change his/her attitude to the essence of multiculturality as view it as an advantage, not a challenge, that helps develop new qualities and get a broader world outlook. The author further states the necessity of building a system of polycultural education in Ukraine.
 
Publisher КПІ
 
Date 2016-07
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/17708/1/I_Kovalynska_KPI_7_KAM.pdf
Ковалинська, Інна Володимирівна (2016) Компетентнісний підхід до полікультурного навчання вчителів Вісник Національного технічного універитету України "Київський політехнчний інституту" (7). с. 37-43. ISSN 2307-1591