Запис Детальніше

Проектування тестових завдань з математики для початкової школи засобами Adobe Flash

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704897/
http://gesj.internet-academy.org.ge/ru/list_artic_ru.php?b_sec=edu&issue=2016-06
 
Title Проектування тестових завдань з математики для початкової школи засобами Adobe Flash
Проектирование тестовых заданий по математике для начальной школы средствами Adobe Flash
Design of test tasks mathematics for elementary school means of Adobe Flash
 
Creator Рибалко, О. О.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description В статті розглянута актуальність створення тестових програм для початкової школи. Обґрунтовано можливість створення тестових завдань з математики для початкової школи з використанням системи Adobe Flash CS 3 Professional. Наведено приклади тестових завдань відкритого типу, закритого типу та тестові завдання з множинним вибором, які можна створити в Adobe Flash. Завдяки особливостям Adobe Flash молодші школярі отримують можливість спільно працювати з улюбленими героями, міркувати разом з ними, аналізувати допущені помилки.
Використовуючи програму Adobe Flash, вчителі початкових класів та студенти вищих педагогічних навчальних закладів зможуть самостійно моделювати тестові завдання для молодших щколярів, враховуючи особливості учнів конкретного класу та можливості засвоєння учнями навчального матеріалу з тієї або іншої теми. Створення авторських електронних ресурсів надає можливість враховувати психофізіологічні та психологічні особливості учнів конкретного класу, що сприятиме організації навчального процесу в початковій школі.
В статье рассмотрена актуальность создания тестовых программ для начальной школы. Обоснована возможность создания тестовых заданий по математике для начальной школы с использованием системы Adobe Flash CS 3 Professional. Приводятся примеры тестовых заданий открытого типа, закрытого типа и тестового задания с множественным выбором, которые можно создать в Adobe Flash. Благодаря
особенностям Adobe Flash, младшие школьники получают возможность совместно работать с любимыми героями, рассуждать вместе с ними, анализировать допущенные ошибки. Используя программу Adobe Flash, учителя начальных классов и студенты высших педагогических учебных заведений смогут самостоятельно моделировать тестовые задания для младших школьников, учитывая особенности учеников конкретного класса и возможности усвоения учениками учебного материала по той или иной теме. Создание авторских электронных ресурсов предоставляет возможность учитывать психофизиологические и психологические особенности учеников конкретного класса, что будет способствовать улучшению организации учебного процесса в начальной школе.
In the article the urgency of creating test programs for primary schools. The possibility to create tests in mathematics for primary school with the use of Adobe Flash CS 3 Professional. Examples of tests open-and closed-tests with multiple choice that can be created in Adobe Flash. Due to the peculiarities Adobe Flash younger students are able to work with your favorite characters, argue with them, analyze mistakes.
Using the program Adobe Flash, primary school teachers and students of higher educational institutions will be able to simulate tests for younger pupils, taking into account specific class students and students the possibility of mastering educational material on a particular topic. Creation of copyright digital resources allows to take into account the physiological and psychological characteristics of students of a particular class, which will contribute to the educational process in elementary school.
 
Publisher Грузинський Технічний Університет
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704897/1/2792.pdf
Рибалко, О. О. (2016) Design of test tasks mathematics for elementary school means of Adobe Flash Education Science and psychology, 3 (40). pp. 171-176. ISSN 1512-1801