Запис Детальніше

Теорія і практика використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705204/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1416/1067
 
Title Теорія і практика використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів
Теория и практика использования веб-ориентированных технологий в здоровьесберегающем обучении учащихся начальных классов
Theory and Practice of Using Web-Based Technologies’ Model in Healthkeeping Education of the Primary School Students
 
Creator Лещенко, М.П.
Ястребов, М.М.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті обґрунтовано теоретичні основи проектування моделі використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів. Визначено методологічні підходи до моделювання процесу використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів, виокремлено його основні компоненти. З’ясовано можливості підвищення позитивного потенціалу пізнавально-активного поля під час реалізації навчально-дослідницьких проектів здоров'язбережувальної тематики з використанням веб-орієнтованих технологій. Охарактеризовано перебіг лабораторного і масового педагогічного експериментів. Доведено доцільність використання веб-орієнтованих технологій для ефективної підтримки здоров’язбережувального навчання учнів початкових класів.
В статье обоснованы теоретические основы проектирования модели использования веб-ориентированных технологий в здоровьесберегающем обучении учащихся начальных классов. Определены методологические подходы к моделированию процесса использования веб-ориентированных технологий в здоровьесберегающем обучении учащихся начальных классов, выделены его основные компоненты. Выяснено возможности повышения положительного потенциала познавательно-активного поля при реализации учебно-исследовательских проектов здоровьесберегающей тематики с использованием веб-ориентированных технологий. Охарактеризовано течение лабораторного и массового экспериментов. Доказана целесообразность использования веб-ориентированных технологий для эффективной поддержки здоровьесберегающего обучения учащихся начальных классов.
The article highlights the theoretical basis of projecting the model of using Web-based technologies in healthkeeping education of primary school students. The methodological approaches to modeling the process of using Web-based technologies in healthkeeping education of primary school students are determined; its main components are singled out. The opportunities to increase positive potential of cognitive and active field in the implementation of educational and research projects of healthkeeping subjects using Web-based technologies are pointed out. The course of laboratory and mass pedagogical experiments is characterized. The expediency of using Web-based technologies to effectively support healthkeeping education of primary school students is proved.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705204/1/Leshchenko%2C%20Yastrebov.pdf
Лещенко, М.П. and Ястребов, М.М. (2016) Theory and Practice of Using Web-Based Technologies’ Model in Healthkeeping Education of the Primary School Students Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (54). pp. 53-71. ISSN 2076-8184