Запис Детальніше

Реклама в соціокультурній сфері: підходи до ефективного використання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/17973/
 
Title Реклама в соціокультурній сфері: підходи до ефективного використання
 
Creator Кияниця, Євгенія Олегівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті йдеться про рекламу як один із основних засобів промоції закладів соціально-культурної сфери, зокрема обґрунтовано походження і лексичне значення терміна «реклама». Також розглянуто основні підходи до розуміння цього інструменту просування, що витікають з функцій реклами: інформаційної, комунікаційної, управлінської, економічної, освітньої, соціальної, культурологічної. Якщо ж зупинитися на закладах соціально-культурної сфери, доречно розглядати насамперед економічний, соціальний та культурологічний підходи, тому що саме вони спонукають до розробки нових проектів та послуг і дають змогу виявити багаторівневість реклами як складного динамічного явища, що сприяє соціалізації та ідентифікації особистості, а також формує нові цінності, характерні для сучасного інформаційного суспільства.
 
Date 2016-04-28
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/17973/1/Y_Kyianytsia_zbirnuk_Veles_2016.pdf
Кияниця, Євгенія Олегівна (2016) Реклама в соціокультурній сфері: підходи до ефективного використання Збірник наукових праць "Велес", 2. с. 177-179. ISSN 6827-2341