Реклама в соціокультурній сфері: підходи до ефективного використання
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17973/
|
|
Title |
Реклама в соціокультурній сфері: підходи до ефективного використання
|
|
Creator |
Кияниця, Євгенія Олегівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті йдеться про рекламу як один із основних засобів промоції закладів соціально-культурної сфери, зокрема обґрунтовано походження і лексичне значення терміна «реклама». Також розглянуто основні підходи до розуміння цього інструменту просування, що витікають з функцій реклами: інформаційної, комунікаційної, управлінської, економічної, освітньої, соціальної, культурологічної. Якщо ж зупинитися на закладах соціально-культурної сфери, доречно розглядати насамперед економічний, соціальний та культурологічний підходи, тому що саме вони спонукають до розробки нових проектів та послуг і дають змогу виявити багаторівневість реклами як складного динамічного явища, що сприяє соціалізації та ідентифікації особистості, а також формує нові цінності, характерні для сучасного інформаційного суспільства.
|
|
Date |
2016-04-28
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17973/1/Y_Kyianytsia_zbirnuk_Veles_2016.pdf
Кияниця, Євгенія Олегівна (2016) Реклама в соціокультурній сфері: підходи до ефективного використання Збірник наукових праць "Велес", 2. с. 177-179. ISSN 6827-2341 |
|