Рівень розвитку психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17991/
http://eesa-journal.com/ |
|
Title |
Рівень розвитку психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа
Уровень развития психологической готовности педагога высшей школы к использованию медиа The level of psychological readiness of high school teachers to use the media |
|
Creator |
Балабанова, Катерина Євгенівна
|
|
Subject |
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
|
|
Description |
Summary: In the article the structural components of the model of psychological readiness of high school teachers to use the media; the levels of psychological readiness of high school teachers to use the media and the factors influencing its development. Formulated a hypothesis that was assuming that the psychological readiness of high school teachers to use the media in a professional activity depends on: a) teachers mastering knowledge about the use of media; b) teachers mastering the relevant skills and skills in the use of media careers; c) identifying and understanding the main reasons teachers to use the media of their own emotional relationship to the media.
Анотація: У статті визначено структурні компоненти моделі психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа; визначено рівні розвитку психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа та чинників, що впливають на її становлення. Сформульовано гіпотезу, яка полягала у припущенні, що психологічна готовність педагога вищої школи до використання медіа у професійній діяльності залежить від: а) оволодіння педагогами знаннями про використання медіа; б) оволодіння педагогами відповідними вміннями та навичками використання медіа в професійній діяльності; в) визначення та осмислення педагогами основних мотивів до використання медіа, власного емоційного відношення до медіа. Аннотация: В статье определены структурные компоненты модели психологической готовности педагога высшей школы к использованию медиа; определены уровни развития психологической готовности педагога высшей школы к использованию медиа и факторов, влияющих на ее становление. Сформулирована гипотеза, которая заключалась в предположении, что психологическая готовность педагога высшей школы к использованию медиа в профессиональной деятельности зависит от: а) овладение педагогами знаниями об использовании медиа; б) овладение педагогами соответствующими умениями и навыками использования медиа в профессиональной деятельности; в) определение и осмысление педагогами основных мотивов к использованию медиа, собственного эмоционального отношения к медиа. |
|
Publisher |
Восточно-Европейский Научный Журнал
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17991/1/K_Balabanova_EESJ_4_2016_IG.pdf
Балабанова, Катерина Євгенівна (2016) Рівень розвитку психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа East European Scientific Journal, 8 (4). с. 9-13. |
|