Запис Детальніше

Рівень розвитку психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/17991/
http://eesa-journal.com/
 
Title Рівень розвитку психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа
Уровень развития психологической готовности педагога высшей школы к использованию медиа
The level of psychological readiness of high school teachers to use the media
 
Creator Балабанова, Катерина Євгенівна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description Summary: In the article the structural components of the model of psychological readiness of high school teachers to use the media; the levels of psychological readiness of high school teachers to use the media and the factors influencing its development. Formulated a hypothesis that was assuming that the psychological readiness of high school teachers to use the media in a professional activity depends on: a) teachers mastering knowledge about the use of media; b) teachers mastering the relevant skills and skills in the use of media careers; c) identifying and understanding the main reasons teachers to use the media of their own emotional relationship to the media.
Анотація: У статті визначено структурні компоненти моделі психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа; визначено рівні розвитку психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа та чинників, що впливають на її становлення. Сформульовано гіпотезу, яка полягала у припущенні, що психологічна готовність педагога вищої школи до використання медіа у професійній діяльності залежить від: а) оволодіння педагогами знаннями про використання медіа; б) оволодіння педагогами відповідними вміннями та навичками використання медіа в професійній діяльності; в) визначення та осмислення педагогами основних мотивів до використання медіа, власного емоційного відношення до медіа.
Аннотация: В статье определены структурные компоненты модели психологической готовности педагога высшей школы к использованию медиа; определены уровни развития психологической готовности педагога высшей школы к использованию медиа и факторов, влияющих на ее становление. Сформулирована гипотеза, которая заключалась в предположении, что психологическая готовность педагога высшей школы к использованию медиа в профессиональной деятельности зависит от: а) овладение педагогами знаниями об использовании медиа; б) овладение педагогами соответствующими умениями и навыками использования медиа в профессиональной деятельности; в) определение и осмысление педагогами основных мотивов к использованию медиа, собственного эмоционального отношения к медиа.
 
Publisher Восточно-Европейский Научный Журнал
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/17991/1/K_Balabanova_EESJ_4_2016_IG.pdf
Балабанова, Катерина Євгенівна (2016) Рівень розвитку психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа East European Scientific Journal, 8 (4). с. 9-13.