Літературні генії німецького Просвітництва
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18007/
|
|
Title |
Літературні генії німецького Просвітництва
Литературные гении немецкого Просвещения The literary genius of the German Enlightenment |
|
Creator |
Сафарян, Світлана Іванівна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
Успішне формування соціокультурної компетенції учнів на уроках німецької мови напряму зв’язано із сформованою вчительською компетенцією, для цього вчитель має бути озброєний знаннями соціокультурного змісту. Стаття розширює знання вчителів німецької мови про особливості розвитку німецької літератури доби Просвітництва, знайомлячи їх з творчим шляхом та художньою спадщиною геніїв красного письменства Фрідріха Шиллера та Й.В. Гете.
Успешное формирование социокультурной компетенции учащихся на уроках немецкого языка напрямую связано с сформированной учительской компетенцией, для этого учитель должен иметь обширные знания социокультурного характера. Статья углубляет знания учителей немецкого языка об особенностях развития немецкой литературы эпохи Просвещения, ознакамливая их с творческим путем и художественным наследием мастеров слова Фридриха Шиллера и И.В. Гете. Successful formation of students’ sociocultural competence at the German language classes directly related to teachers' competence , that is why a teacher should be aware of sociocultural content. The article expands German teachers’ knowledge about the features of the German Enlightenment literature, acquainting them with the creative and artistic heritage of geniuses of fiction Friedrich Schiller and J.W. Goethe. |
|
Publisher |
Педпреса
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18007/1/S_Safaryan_IMVSHU_5_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2016) Літературні генії німецького Просвітництва Іноземні мови в школах України (5). с. 37-42. |
|