Запис Детальніше

Адаптація ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у педагогічній думці та практиці радянської доби (1919-1928)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18046/
 
Title Адаптація ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у педагогічній думці та практиці радянської доби (1919-1928)
Adapting ideas of continuity in labor education of preschool and primary school age children in educational thought and practice of the Soviet era (1919-1928)
Адаптация идей преемственности трудового воспитания детей дошкольного и младшего школьного возраста в педагогической мысли советской эпохи (1919-1928)
 
Creator Іванюк, Ганна Іванівна
Антипін, Євген Борисович
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті подано результати історико-педагогічної розвідки щодо розвитку ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в хронологічних межах становлення радянської системи освіти (1919-1928). Означений період, в контексті проблеми, характеризується адаптацією ідей, випрацюваних педагогами в попередні періоди розвитку освіти України, до радянської системи освіти. Розбудова соціального виховання в Українській Соціалістичній Радянській Республіці визначила особливі умови розвитку дошкільної та початкової освіти на відміну від організації цих ланок освіти в РСФРР. Соціально-економічні умови що склалися в Україні в першій половині 20-х років ХХ століття зумовили часті зміни мети виховання. Однак їх осердям була соціально-класова та ідеологічна спрямованість трудового виховання дошкільників та молодших школярів. Це дослідження має на меті розкриття особливостей організаційно-практичних надбань українських педагогів щодо означеної проблеми в окреслених хронологічних межах.
The article presents the results of historical and educational exploration regarding to ideas of continuity in labor education of preschool and primary school age children in chronological limits of formation of the Soviet system of education (1919-1928). Described period, in the context of the problem, characterized by adapting ideas, that were developed by teachers in previous periods, to the Soviet education system. The development of social education in the Ukrainian Soviet Socialist Republic identified the specific conditions of preschool and primary education as opposed to those parts of education in the RSFSR. Socioeconomic conditions prevailing in the Ukraine in the first half of the 20s of the twentieth century led to frequent changes in education goals. However, their basis was social and class and ideological orientation of labor education of preschool and primary school age children. This study aims to disclosure features of organizational and practical achievements of Ukrainian teachers on the abovementioned issues in outlined chronological limits.
ности трудового воспитания детей дошкольного и младшего школьного возраста в хронологических границах становления советской системы образования (1919-1928). Представленный период в контексте проблемы, характеризуется адаптацией идей, выработанных педагогами в предшествующие периоды развития образования Украины, к советской системе образования. Развитие социального воспитания в Украинской Социалистической Советской Республике определили особенные условия развития дошкольного и начального образования в сравнении с организации этих ступеней образования в РСФСР. Социально-экономические условия которые сложились в Украине в первой половине 20-х годов ХХ столетия определили частые изменения цели воспитания. Однако их сердцевиной была социально-классовая и идеологическая направленность трудового воспитания дошкольников и младших школьников. Это исследование имеет целью раскрытие особенностей организационно-практических достояний украинских педагогов в контексте представленной проблемы в указанных хронологических рамках.
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18046/1/H_Ivaniuk_E_Antypin_MV_2016.pdf
Іванюк, Ганна Іванівна та Антипін, Євген Борисович (2016) Адаптація ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у педагогічній думці та практиці радянської доби (1919-1928) Молодий вчений (11(38)). с. 436-440. ISSN 2304-5809