Запис Детальніше

Розвиток ІКТ-компетентності педагогів у системі методичної роботи професійно-технічного навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/166113/
http://lib.iitta.gov.ua/166113/1/visnyk10-104-109.pdf
 
Title Розвиток ІКТ-компетентності педагогів у системі методичної роботи професійно-технічного навчального закладу
Development ICT competence of teachers system methodical work training institutions
 
Creator Ткачук, Г. Е.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Володіння інформаційними та комунікаційними технологіями педагогами професійно-технічних навчальних закладів є основою підвищення якості професійної освіти. Використання засобів ІКТ в їх педагогічній діяльності дає змогу підвищити ефективність освітнього процесу. Компетентне використання ІКТ викладачем збільшує педагогічний вплив
на формування творчого потенціалу учнів, забезпечує якісну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників.
Традиційна форма підвищення кваліфікації педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів не в повній мірі забезпечує підвищення їх ІКТ-компетентності. Тому виникає потреба в нових підходах до системи формування компетентності у сфері використання інформаційно-комунікаційних технологій. У статті розглядаються інноваційні підходи до підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників на прикладі Центру сучасних педагогічних технологій ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище». У
запропонованих підходах відбувається зміщення акценту з традиційної на інноваційну діяльність педагогів, інтерес яких спрямований на вирішення актуальних проблем у сучасній
методиці викладання предметів, що дає можливість підвищити їх професійну та ІКТ-компетентність.
У діяльності таких лабораторій на перший план виходить проектування нових змін освітньої практики, становлення і вдосконалення професійної та ІКТ-компетентності педагога.
Реалізація такого Центру на базі професійно-технічного навчального закладу забезпечує умови для творчого зростання, постійного підвищення освітнього і кваліфікаційного рівнів, удосконалення майстерності викладачів шляхом організації розвитку їхньої інформаційно-
комунікаційної компетентності. Запропоновані у статті підходи до організації розвитку ІКТ-компетентності педагогів та технічні рішення проблем можна використовувати в будь-якому закладі професійної освіти.
Characteristics of information and communication technology educators of vocational education is the basis for improving the quality of vocational education. The use of ICT in their teaching activities improves the efficiency of the educational process. Competent use of ICT teacher increases pedagogic influence on the formation of creative potential of students, provides quality training of future skilled workers.
The traditional form of training teaching staff of vocational schools do not fully enhances their ICT
competence. Therefore there is a need for new approaches to formation of system competence in the area of information and communication technologies. The article examines innovative approaches to improve information and communication competency teaching staff of the Centre on the example of modern educational technologies DPTNZ "Vinnitsa interregional higher vocational school". By applying the approach in shifting the emphasis from the
traditional to the innovative activity of teachers, interest is directed at solving urgent problems in
modern method of teaching that can increase their professional competence and ICT.
In activities such laboratories at the forefront of new design changes in educational practices, the establishment and improvement of professional competence and ICT teacher.
The implementation of such a center in the vocational and technical educational institution provides conditions for creative growth in continuing education and qualification levels, improving the skills of teachers by organizing improve their information and communication competence. Proposed in the project approaches to improving ICT.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/166113/1/visnyk10-104-109.pdf
Ткачук, Г. Е. (2015) Development ICT competence of teachers system methodical work training institutions Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, №10, 2015, 10. ISSN 2223-5752