«Додатковий музичний інструмент» III курс
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18146/
|
|
Title |
«Додатковий музичний інструмент» III курс
|
|
Creator |
Економова, Ольга Серафимівна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Робоча програма навчальної дисципліни «Додатковий музичний ін-струмент» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено на основі освітньої програми підготовки бакалаврів з галузі знань 0202 «Мистецтво» напряму підготовки 6.020204 «Музичне мистецтво» (на базі повної загальної середньої освіти). Навчальна дисципліна «Додатковий музичний інструмент» містить такі розділи: 1) теоретичний (реалізується у ході індивідуальних занять із кожним студентом залежно від його здібностей та попередньої музичної підготовки); 2) практичний (здійснюється в ході індивідуальних аудиторних занять у процесі вивчення музичних творів та їх художнього виконання); 3) самостійна робота студентів (реалізується в конкретних завданнях для самостійного опанування у позааудиторних домашніх заняттях). Мета навчального курсу – опанування студентом навичок гри на другому (додатковому) музичному інструменті, який можна застосовувати у навчальному процесі та майбутній музично-педагогічній діяльності. Завдання навчального курсу: опанування студентом техніки гри на додатковому музичному ін-струменті та подальший її розвиток; оволодіння інтерпретаційними уміннями та засвоєння методів роботи над музичним твором; розвиток музичних здібностей студентів (музичний слух, музична пам’ять, відчуття метро-ритму тощо); розвиток навичок читання нот з аркуша, гри нескладних творів на слух, акомпанування, транспонування тощо. Вивчення дисципліни «Додатковий музичний інструмент» сприяє фор-муванню у студентів таких фахових та загальних компетентностей: – інструментально-виконавська (вільне володіння музичним інстру-ментом (інструментами) та здатність його використовувати у навчальній і концертно-виконавській діяльності; володіння навичками читання нот з ар-куша, транспонування, добору музики на слух; володіння методами навчання гри на музичних інструментах; здатність організувати інструментальне музикування школярів на уроках музичного мистецтва та в позанавчальний час); – інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення ін-формації з різних джерел для розгляду конкретних питань; здатність до ефективного використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет, які містять текстовий, аудіо- і відеоматеріал у соціальній та професійній діяльності); – самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу та самореалізацію у фаховій діяльності; прагнення до особистісно-професійного лідерства та успіху). Міждисциплінарний взаємозв’язок. Засвоєння навчального курсу «Додатковий музичний інструмент» передбачає інтеграцію знань, умінь і навичок з таких дисциплін: основний музичний інструмент; оркестровий клас; сольфеджіо; гармонія; історія музики. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18146/1/Dod_myz_IIIk.pdf
Економова, Ольга Серафимівна (2016) «Додатковий музичний інструмент» III курс [Навчально-методичні матеріали] |
|