Запис Детальніше

«Додатковий музичний інструмент» III курс

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18146/
 
Title «Додатковий музичний інструмент» III курс
 
Creator Економова, Ольга Серафимівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Робоча програма навчальної дисципліни «Додатковий музичний ін-струмент» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено на основі освітньої програми підготовки бакалаврів з галузі знань 0202 «Мистецтво» напряму підготовки 6.020204 «Музичне мистецтво» (на базі повної загальної середньої освіти).
Навчальна дисципліна «Додатковий музичний інструмент» містить такі розділи: 1) теоретичний (реалізується у ході індивідуальних занять із кожним студентом залежно від його здібностей та попередньої музичної підготовки); 2) практичний (здійснюється в ході індивідуальних аудиторних занять у процесі вивчення музичних творів та їх художнього виконання); 3) самостійна робота студентів (реалізується в конкретних завданнях для самостійного опанування у позааудиторних домашніх заняттях).
Мета навчального курсу – опанування студентом навичок гри на другому (додатковому) музичному інструменті, який можна застосовувати у навчальному процесі та майбутній музично-педагогічній діяльності.
Завдання навчального курсу:
 опанування студентом техніки гри на додатковому музичному ін-струменті та подальший її розвиток;
 оволодіння інтерпретаційними уміннями та засвоєння методів роботи над музичним твором;
 розвиток музичних здібностей студентів (музичний слух, музична пам’ять, відчуття метро-ритму тощо);
 розвиток навичок читання нот з аркуша, гри нескладних творів на слух, акомпанування, транспонування тощо.
Вивчення дисципліни «Додатковий музичний інструмент» сприяє фор-муванню у студентів таких фахових та загальних компетентностей:
– інструментально-виконавська (вільне володіння музичним інстру-ментом (інструментами) та здатність його використовувати у навчальній і концертно-виконавській діяльності; володіння навичками читання нот з ар-куша, транспонування, добору музики на слух; володіння методами навчання гри на музичних інструментах; здатність організувати інструментальне музикування школярів на уроках музичного мистецтва та в позанавчальний час);
– інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення ін-формації з різних джерел для розгляду конкретних питань; здатність до ефективного використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет, які містять текстовий, аудіо- і відеоматеріал у соціальній та професійній діяльності);
– самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу та самореалізацію у фаховій діяльності; прагнення до особистісно-професійного лідерства та успіху).
Міждисциплінарний взаємозв’язок. Засвоєння навчального курсу «Додатковий музичний інструмент» передбачає інтеграцію знань, умінь і навичок з таких дисциплін: основний музичний інструмент; оркестровий клас; сольфеджіо; гармонія; історія музики.
 
Date 2016
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18146/1/Dod_myz_IIIk.pdf
Економова, Ольга Серафимівна (2016) «Додатковий музичний інструмент» III курс [Навчально-методичні матеріали]